Postanowienia na 2018 rok

in #polish7 years ago (edited)

Kochani był na steemicie artykuł o tym, że postanowienia noworoczne są najczęściej niekuteczne, ale wyłamię się i spróbuję upublicznić swoje plany:

  • Schudnę - teraz ważę 108 kilogramów, to około 20 kg za dużo, droga do schudnięcia to aktywność fizyczna i dieta
  • Wrócę do ćwiczeń na siłowni - mówię o tym wiele lat, ale teraz ma to mi pomóc w realizacje celu powyżej
  • Spróbuję ograniczyć uzależnienie od komórki i komputera (koliduje to trochę z uzależnieniem od steemita i z tym, że zamierzam więcej pisać na swoich blogach)
  • Spróbuję zwiększyć swoją wydajność w pracy
  • Stanę się bardziej pewny siebie
  • Powlaczę o podwyżkę - do tej pory prosiłem o podwyżkę 1 raz (nie dostałęm jej - prośby nie ponowiłem)
  • Stanę się lepszym mężęm i ojcem
  • Zadbam o rozwój duchowy i psychologiczny
  • Będę oglądał mniej TV
  • Będę więcej oszczędzał
  • Spróbuję zaoszczędzić choć 500 złotych i przeznaczyć je na długoterminowe inwestycje w kryptowaluty
  • Zajmę się na serio pracą naukową (no excuses)
  • Spróbuję podszlifować znajomość jeżyka angielskiego

Znalazłoby się pewnie jeszcze z kilka punktów, ale nie chcę Was zanudzać. Jeżeli zrealizuję choć 1/3 celów to i tak będzie bardzo dobrze. W przyszłym roku kończe 40 lat i myślę, że to dobry czas na zmiany.

A jakie postanowienia noworoczne macie Wy?

questions-2132217_960_720.jpg

Fot. Pixabay

Przy okazji. Życzę Wam wszystkiego dobrego w nadchodzącym 2018 roku

PS Jeszcze raz przejrzałem post @rafalski i stwierdzam, ze mój plan ma pewne mankamenty, które mogą nwgatywnie wpłynąć na jego realizację:)

Sort:  

3mam kciuki! Jeszcze raz Szczęśliwego Nowego Roku

Ten post pasuje do najnowszych Tematów Tygodnia. Może dołączysz poprzez zmianę taga? Tutaj więcej o nowym odcinku.

Dzięki myślałem, że jak już opublikowałem wcześniej to już nie mogę dołączyć

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 58805.73
ETH 2642.82
USDT 1.00
SBD 2.45