You are viewing a single comment's thread from:

RE: Soleil znaczy Słońce

in #polish6 years ago

nigdy nie ogarnę czemu jest przyzwolenie na takie traktowanie zwierząt. Nawet jeżeli mają skończyć w rzeźni to dlaczego pozwala się na takie podejście.....

Sort:  

pytanie tylko czy to nie są materiały z przed 15 lat tak jak już kiedyś pewnej fundacji udowodniono. zanim wyrobię sobie zdanie czekam na oryginalne zdjęcie od autora i je sobie posprawdzam w odpowiednich programach. A sam osobiście konia bym nie zjadł no chyba że z głodu. pomimo że smakoszy tego "specyficznego" mięsa nie potępiam.

widziałem trochę takich filmików, niby aktualne. Nawet niedawno był o tym Skaryszewie jakiś reportaż w tv. Ale czy tak to wygląda, musiałbyś sam tam pojechać i zobaczyć :) w każdym bądź razie ja wierzę autorowi. Całkiem pewne, że tak to właśnie wszystko się odbywa.

sprawdziłem wyszukując obrazem i niestety potwierdziło się to co przeczuwałem zdjęcie może pochodzić z "Relacja z targu koni w Skaryszewie - 26-27.02.2012 r" (najstarsza odnaleziona data) potem te samo pojawia się co roku. mam nadzieję że tych zwyroli ukarano a impreza jest już cywilizowana. Autor niestety sieje ferment starymi fotkami. dostarcza tym samym argumentów zwyrolom...

Nie "stare fotki" tylko fakty.
Ten "ferment" to prawda.
"Sianie fermentu" to pokazanie prawdy.

jeśli sie panu nie podoba że ludzie na tej platformie mają trochę wyższe IQ od ludzi na FB to może pan wrócić na FB tutaj proszę pana materiały są sprawdzane pod kontem wiarygodności plagiatów itp. dla mnie używanie jednego zdjęcia od 6 lat we wszystkich tytułach "relacja z..." jest zwyczajnie nie w porządku. proszę wykonać aktualne zdjęcia udowodnić że są to zdjęcia z tego roku poprzez udostępnienie do sprawdzenia i wtedy panu pomogę ścigać zwyroli. a na dzień dzisiejszy sprawa z mojej strony zamknięta negatywnie

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.11
JST 0.030
BTC 69034.81
ETH 3815.36
USDT 1.00
SBD 3.50