You are viewing a single comment's thread from:

RE: Zbiórki charytatywne celebrytów - apogeum hipokryzji. (Całe SBD z artykułu na prawdziwy szczytny cel).

in #polish6 years ago

dużo sportowców nie potrafi się zabezpieczyć, niestety duże zastrzyki gotówki temu nie sprzyjają, kto chce to mu rzuci kilka groszy, nie widzę w tym nic złego a co do Golloba to ten człowiek napewno jest zabezpieczony finansowo. Lecz środowisko mocno nakręca te zbiórki, wtedy moze sobie on pozwolić na Chiny czy inne dziwactwa. Tak już jest. Nie jestem wielkim fanem ale tak to już jest...

Wszystko można tak skategoryzować. Tak mi się wydaje. Idąc tym tropem można powiedzieć - Po co pomagać biednym z Afryki jak u nas w kraju jest wielu rodaków którzy potrzebują pomocy.... Chyba to błędne myślenie. Każdy pomaga komu chce. Pobudki są drugorzędne tak mi się wydaje.
Kibice się oburzają bo są często emocjonalnie związani w jakimś stopniu ze sportowcami. No i to, że ktoś był bogaty to nie należy mu się pomoc?
I żeby nie było też nie jestem do końca fanem takich zbiórek ale jak ludzie zbierają kasę to niech zbierają jak ma to komuś pomóc

Sort:  

No właśnie to, że ktoś był bogaty nie powinno mieć żadnego wpływu w społeczeństwie, czyli:
Był bogaty to mógł sobie odłożyć, zainwestować, whatever... po prostu nie stracić.
A jak już stracił, to jest jak przeciętny Kowalski. Niech idzie do publicznej służby zdrowia, do normalnej pracy, tak jak każdy inny człowiek.
Kiedyś był bogaty i fajnie, zyskał na tym dużo, to gratuluję, ale to już nie mój problem, że stracił. Teraz jest taki sam jak ja, to dlaczego nie ma mieć takich sam praw jak ja?

ma takie same prawa jak ty, ty też możesz zorganizować zbiórkę na siebie tylko z racji sympatii tak wielu ludzi przez sport on pewnie zbierze więcej ;)

Zbiórki mają to do siebie, że są dobrowolne, nic nie idzie z twoich pieniędzy więc jak ludzie chcą pomóc sportowcom to czemu nie?

Ogólnie tylko nie pasuje mi sprawa rent dla sportowców, dlaczego dostają one jakieś wysokie specjalne renty jak Gollob. To powinien dostawać jak przeciętny Kowalski. Tutaj się zgodzę. To, że reprezentował kraj i jest mistrzem świata jakoś tego nie kupuje

Wiesz... Reprezentować kraj można we wszystkim teoretycznie.
Jak nakleję sobie naklejkę "Polska" na samochód, to też będę reprezentował kraj i zobaczy to potencjalnie nawet więcej osób niż wyścigi żużlowe. :D

Tak jak mówiłem - każdy ma swoje pieniądze i niech sobie wydaje na co chce, ale wykorzystywanie tego jest według mnie złe, bo po pierwsze ja takiej zbiórki nie ogłoszę, gdyż trzeba mieć jakieś poczucie wstydu w sobie, a poza tym przynajmniej na razie nie potrzebuję... a po drugie moja zbiórka nie byłaby tak nagłośniona i na pewno nie dostałbym tylu pieniędzy.
W tym sensie miałem na myśli równe prawa. Mogłem bardziej powiedzieć o równo traktowaniu, wtedy byłoby to lepiej widoczne. :D

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 59417.60
ETH 2672.31
USDT 1.00
SBD 2.44