You are viewing a single comment's thread from:

RE: Zbiórki charytatywne celebrytów - apogeum hipokryzji. (Całe SBD z artykułu na prawdziwy szczytny cel).

in #polish6 years ago

ma takie same prawa jak ty, ty też możesz zorganizować zbiórkę na siebie tylko z racji sympatii tak wielu ludzi przez sport on pewnie zbierze więcej ;)

Zbiórki mają to do siebie, że są dobrowolne, nic nie idzie z twoich pieniędzy więc jak ludzie chcą pomóc sportowcom to czemu nie?

Sort:  

Ogólnie tylko nie pasuje mi sprawa rent dla sportowców, dlaczego dostają one jakieś wysokie specjalne renty jak Gollob. To powinien dostawać jak przeciętny Kowalski. Tutaj się zgodzę. To, że reprezentował kraj i jest mistrzem świata jakoś tego nie kupuje

Wiesz... Reprezentować kraj można we wszystkim teoretycznie.
Jak nakleję sobie naklejkę "Polska" na samochód, to też będę reprezentował kraj i zobaczy to potencjalnie nawet więcej osób niż wyścigi żużlowe. :D

Tak jak mówiłem - każdy ma swoje pieniądze i niech sobie wydaje na co chce, ale wykorzystywanie tego jest według mnie złe, bo po pierwsze ja takiej zbiórki nie ogłoszę, gdyż trzeba mieć jakieś poczucie wstydu w sobie, a poza tym przynajmniej na razie nie potrzebuję... a po drugie moja zbiórka nie byłaby tak nagłośniona i na pewno nie dostałbym tylu pieniędzy.
W tym sensie miałem na myśli równe prawa. Mogłem bardziej powiedzieć o równo traktowaniu, wtedy byłoby to lepiej widoczne. :D

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 61226.21
ETH 2715.69
USDT 1.00
SBD 2.45