You are viewing a single comment's thread from:

RE: Jest ryzyko. Musi być wybór

in #polish6 years ago

Autyzm łączony ze szczepionkami jest niezłą głupotą, nie ma żadnego związku pomiędzy nimi.... Mylnie autyzm jest łączony ze szczepionką ze względu na czas zauważenia problemu autyzmu. To jest po prostu wymyślone przez ludzi i tak powtarzane. BTW. znam typka takiego. ma 30+ lat i WZW. Czeka go przeszczep wątroby, jak oczywiście jakaś się znajdzie. A wystarczyłby jeden zastrzyk.....

Powikłania poszczepienne są starannie monitorowane w naszym kraju. Bynajmniej z tego co ja zaobserwowałem

Sort:  

to bzdura NOPy w Polsce są zamiatane pod dywan u mojego kolegi dzieciak dostał NOPa to zwalili że mały ma chorobę weneryczną...

No widzisz a u mojej kuzynki zupełnie odwrotnie. Powikłanie zostało zarejestrowane chociaż raczej nie była to wina szczepionki. Tylko niewprawnego wkłucia.

Są zamiatane pod dywan, bo duża ilość jest zmyślona i pewnie sam lekarz się boi wpisywać, żeby nie dostał łatki foliarza :)
Są np. ulotki, które podają jakie objawy należy podać lekarzowi po szczepieniu i co jeszcze mówić podczas rozmowy, czyli mówiąc konkretnie: w jaki sposób kłamać, że był NOP. Jak liczba fałszywych zgłoszeń będzie na przyzwoitym poziomie, to lekarze i koncerny pewnie sami będą chcieli pozyskać jak najwięcej informacji zwrotnych.
Nie wiem jak jest teraz, ale kiedy jeszcze nie wynaleziono antyszczepionkowców, to moja szkolna pielęgniarka oglądała miejsce szczepionki, mierzyła linijeczką i opisywała w tych swoich papierach.

no wiesz , ale wciskanie rodzicom że ich dziecko ma weneryka. tylko po to aby nie wpisywać NOPa, to już niezła przeginka. ogólnie nie dopytywałem go o szczegóły bo głupio. i nie mogę też o wszystkim co wiem napisać, bo bym kilka osób wkopał. jednak wiem też jak to sie odbywa od strony "białego personelu" Mogę powiedzieć tylko wniosek. szczepcie dzieci starymi kalendarzami i nie róbcie im po kilka szczepionek na raz. a już w szczególności nie aplikujcie kojarzonych bo te ostatnie bardzo często dają NOPy (info od białego personelu)

głupotą jest powtarzanie propagandy usłyszanej w mediach głownego ścieku.

Propagandy? czytałem sporo badań na ten temat? Ty na czym się opierasz? Na propagandzie antyszczepionkowców.

Dyskusja jest widzę niezła ;) Ciekawe co antyszczepionkowcy powiedzą jak wrócą choroby z którymi ludzie już sobie dawno poradzili :D
Ciężko w tym przypadku widzę dojść do jakiegoś kompromisu bo za bardzo też nie widać jak on miałby wyglądać

Nie wiem jak to się stało że dałem Ci flagę. Flaga wycofana przepraszam.

luz nie obrażę się ;)

Nie zrozumiałeś mojego żartu :(

Antyszczepionkowcy chcą wolności, ale jednocześnie nakazują szczepić psy. Wierzą w to, że szczepionki wywołują autyzm, czyli nakazem szczepienia zwierząt będą u nich wywoływać świadomie ten autyzm?

PS. Źle używasz słowa "bynajmniej" :)

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.030
BTC 58889.18
ETH 2514.47
USDT 1.00
SBD 2.47