You are viewing a single comment's thread from:

RE: Kupowanie głosów, czyli boty podbijające wartości postów😕

in #polish6 years ago

Od jakiegoś czasu testuje jak to działa i z tego co widzę to zazwyczaj wychodzi się na minus przy botach, chyba, że kurs steem idzie mocno do góry. Zyskujesz na jednym. bot zwiększa bardzo mocno zasięgi przez co treść trafia do o wiele większego grona odbiorców. Jeżeli tekst to nie jest jakiś spam to nie mam nic przeciwko.

Ciekawe jak społeczność zdecyduje się zakazać botów jaki będzie opór. Wszak to mega silne konta są.

Sort:  

Wież mi testowałem na kilku kontach z różną intensywnością i jest to do duże D. Ostatnio na ten temat pisałem w swoim poście i polecam. Tak właśnie Cię obserwuje od dłuższego czasu. @santarius dobrze pisze jedyny bot który od daje 100% plus napiwki to @tipu no i jeszcze ma fervi darmowe nie wiem jak jest z inwestycją na razie się nie przyglądałem zbytnio. Szczerze lepiej się wyjdzie jak się zbuduje konto stopniowo i się za jakiś czas wynagrodzisz sam niż boty które najwięcej Ci dadzą koło 95% zwrotu a innych przypadkach nawet stracisz inwestycje bo rzekomo coś nie tak...Te wymienione w poście są dobre i mocne ale nie od strony botów bo to jest to samo ale już od strony inwestycji to inna piłka...

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 61123.08
ETH 2628.55
USDT 1.00
SBD 2.46