You are viewing a single comment's thread from:

RE: 50/50 czy 100% Steem Power - wskazówki praktyczne

in #polish5 years ago

Ogólnie rozumowanie w dobrą stronę, ale:

  1. 50% / 50% nie oznacza, że połowa będzie w SBD, tylko w płynnych środkach (SBD + STEEM), a to w jakich proporcjach zależy od zadłużenia SBD w stosunku do STEEM
  2. Ostatnio zadłużenie jest około 10%, więc płynne środki są wypłacane w STEEM, a w takim wypadku 100 % STEEM POWER jest równoważne 50% STEEM / 50% STEEM POWER, więc liczba uzyskanych STEEM jest dokładnie taka sama.
  3. Nawet jeśli liczba tokenów jest taka sama, to wybór 50% / 50% ma tę zaletę, że połowa to płynne środki, którymi można przeznaczyć na dowolny cel
  4. Ostatnio nawet zrobiłem na ten temat mały post :P https://steemit.com/polish/@jacekw/steem-pl-praktycznie-wyplata-postow
Sort:  

@jacekw jakoś ominąłem wcześniej Twój post. Podlinkowałem go teraz pod moim, bo widzę, że dużo szczegółowiej to opisałeś. Mam nadzieję, że nie masz nic przeciwko ;)

@jacekw jakoś ominąłem wcześniej Twój post. Podlinkowałem go teraz pod moim, bo widzę, że dużo szczegółowiej to opisałeś. Mam nadzieję, że nie masz nic przeciwko ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 57791.14
ETH 2962.27
USDT 1.00
SBD 3.67