You are viewing a single comment's thread from:

RE: [PL] Robert Kubica - Fenomen - część 2

in #polish7 years ago (edited)

Podobało się. I to nawet bardzo.

Tak mnie zastanowiła taka kwestia: jakim cudem ty to wszystko pamiętasz? Jakieś notatki prowadzisz czy tak z głowy jedziesz?

No i druga sprawa mnie zaintrygowała jak to przeczytałem:

Jego mechanicy zapomnieli mu je dokręcić.

Ta cała procedura podczas pit-stopu (o ile tak to się fachowo nazywa). Zawsze mnie fascynowała sprawność tego spektaklu który się tam dzieje. Opisałbyś to kiedyś? Bo to pewnie ma swój ścisły scenariusz. W oddzielnym poście najlepiej bo to arcy-ciekawy temat.

Sort:  

Oglądałem praktycznie wszystkie wyścigi z Kubicą - jeśli czegoś nie pamiętam to jak pisałem w pierwszej części posiłkuje się wiki (szczerze, nieuniknione po tylu latach xd). Sytuacja z Rosbergiem i jego niedokręconym kołem, była bardzo niebezpieczna. Koło toczyło się po alei serwisowej i jedna z osób dostała kołem. Niektóre takie sytuacje naprawde zapadają w pamięc - a szczegóły jeśli czegoś zapomne, a nie chciałbym przekręcić znajduje w internecie i się upewniam.
http://www.crash.net/f1/news/162163/1/rosberg-tyre-will-be-hurt-more-than-big-nige.html#jKRYhjWFE9aVFi6K.99

A powiem ci ze z tym pit-stopem to dobry pomysł na artykuł. Myślę, że da radę coś przygotować :)

Są sytuacje ze po prostu urządzenie do przykręcania kół nie zadziała, nie wiem czy oglądałeś, ale czesto mają drugi zapasowy obok.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 60249.86
ETH 2347.79
USDT 1.00
SBD 2.52