You are viewing a single comment's thread from:

RE: DZIEŃ 1 STEEM KALENDARZ ADWENTOWY 2018

in #polish6 years ago

Moje wspomnienia nie będą sięgać pamięcią lat 90 tak jak większości, ale jakoś okolic roku może 2005 - 2006. Miałam wtedy 8 lat, święta spędzaliśmy rodziną u siostry mojej babci. Była większa rodzina od strony mojej mamy i mniejsza od strony taty, nie wiem jak to możliwe przy jednym nie za dużym stole zmieściło się 13 osób albo i więcej, teraz jak tak o tym myślę to jestem w szoku bo to na prawdę nie jest duży pokój. Samych przygotowań nie pamiętam tak właściwie. Wybrałam własnie te święta, bo wtedy przejechała moja rodzina która mieszka 400 km odemnie. Dość rzadko przyjeżdżają na święta, bo tradycyjnie jest problem żeby dostać "wolne" na całe święta w pracy. Ostatnio w sumie widzimy się coraz częściej w święta. Ale jednak postawiłam na te z roku 2005/6 ponieważ wtedy jeszcze ja i moje kuzynostwo byliśmy małymi dziećmi i wtedy te święta czuło się bardziej. Czekanie na pierwszą gwiazdkę, dzielenie się opłatkiem ... ach ten niezręczny moment :D Zawsze jak kuzynostwo przyjeżdżało na święta to z racji tego że ja byłam tą najstarsza z najmłodszych, miałam zaszczyt wręczania prezentów spod choinki i zawsze lubiłam się "znęcać" nad młodszym kuzynostwem i kazałam im mówić wierszyk albo śpiewać kolędę. To były jeszcze te święta w które się razem śpiewało, teraz już ta tradycja ucieka, ale do póki nie popsuł mi się keyboard to grałam na nim kolędy dla podtrzymania tej tradycji :D Pamiętam że po rozdaniu prezentów zaczęliśmy grać z kuzynem w jego nową planszówkę, była to jakaś piramida z myszki miki, bardzo miło wspominam tą grę :D
Najważniejsze w tym wspomnieniu jest to że spędzałam święta własnie z moim kuzynostwem i że się świetnie razem bawiliśmy :D

Coin Marketplace

STEEM 0.15
TRX 0.12
JST 0.025
BTC 56556.00
ETH 2492.21
USDT 1.00
SBD 2.22