You are viewing a single comment's thread from:

RE: [Steemit][Statystyki] Czy naprawdę opłaca się używać głosujących botów? U mnie cała prawda wraz ze statystykami!

in #polish7 years ago

Trochę sobie pomyślałem w tej swojej małej główce, sprawdziłem jeszcze jak to wyglądało u mnie ostatnio i stwierdzam, że jednak popełniłeś jeden błąd. Wysyłałeś minimalną stawkę. A to na pewno nie jest do końca miarodajne. Użyję jako przykładu po raz kolejny minnowboostera, bo tylko z niego korzystam - trzy z moich ostatnich wpłat dla niego kończyły się głosem dwa razy więcej "wartym". Po zebraniu nagrody za post zawsze miałem korzystny bilans SBD w stosunku do stanu sprzed wpłaty, a do tego zebrałem jeszcze nieco więcej SP (na czym mi osobiście zależy). Czyli nawet uwzględniając koszt oraz stratę na kuracjach, zyskiwałem.

I żeby nie było, że bronię botów, bo nie bronię (uważam, że są szkodliwe dla społeczności), ale jednocześnie zgadzam się z @pibyk - system wynagradzania za posty kuleje stąd popyt na boty. Korzystanie z nich jest kontrowersyjne, ale najczęściej (pomijam przypadki nadużyć takich jak nie zwracanie środków przy błędzie i podobnych) po prostu kupujesz usługę i dostajesz to za co płacisz. I jest to część ekosystemu czy tego chcemy czy nie.

Sort:  

Uważasz że są szkodliwe, więc dlaczego, a raczej w jakim celu Ty używasz botów? :)

Używam jednego, a dlaczego już odpowiedziałem w komentarzu wyżej:

Po zebraniu nagrody za post zawsze miałem korzystny bilans SBD w stosunku do stanu sprzed wpłaty, a do tego zebrałem jeszcze nieco więcej SP (na czym mi osobiście zależy).

Inne boty olałem całkowicie, ale akurat minnowbooster wydaje mi się najuczciwszy z nich - są duże ograniczenia wysyłanych mu kwot, oferuje również inne usługi i przede wszystkim narazie daje mi to za co płacę i w ogóle nie jestem na tym stratny. Dlaczego zatem miałbym z tego nie korzystać?

Nie czepiam się, po prostu wydało mi się logicznym, że jeżeli coś uważa się za szkodliwe to się tego nie robi

Jasna sprawa, ale czasem w takich rozważaniach trzeba brać też pod uwagę skalę.

Każdy wie, że palenie jest szkodliwe co nie przeszkadza wielu osobom palić. Z alkoholem jest dokładnie to samo, z paroma innymi rzeczami też, bo ludzie nie postępują logicznie ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 58940.53
ETH 2638.80
USDT 1.00
SBD 2.49