You are viewing a single comment's thread from:

RE: [Steemit][Statystyki] Czy naprawdę opłaca się używać głosujących botów? U mnie cała prawda wraz ze statystykami!

in #polish7 years ago

Świetny post, o wiele lepszy niż mój na ten temat, bo mi się nie chciało aż tak bawić w liczenie - wrodzony leń wziął górę. Sam praktycznie przestałem korzystać z botów - poza minnowboosterem, na nim zawsze wychodzę mocno do przodu i korzystam też z jego innych usług.

Sort:  

Nigdy nie miałeś przypadku, że nie zagłosował? I pamiętaj, że wszystko do czasu :)

Nigdy. Jak robiłem swoje testy, to nie zagłosował mi raz minnowhelper, wszedłem na jego profil, dowiedziałem się z "regulaminu" dlaczego, po czym opierniczyłem go z góry na dół, że nie zwraca środków i jest nieuczciwy. Minnowbooster naprawdę jest korzystny przy odpowiedniej stawce - co już podkeśliłem w innym komentarzu. Ale to moje doświadczenia z nim, może po prostu mam farta albo inne oczekiwania niż większość?

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 59099.74
ETH 2639.21
USDT 1.00
SBD 2.49