You are viewing a single comment's thread from:

RE: [Steemit] O głosujących botach jeszcze raz - uzupełnienie

in #polish7 years ago

Ładnie i trafnie to podsumowałeś, ale...

Dyskusje sugerowały, że osiągnąłem słabe wyniki, ponieważ transferowałem minimalne wymagane kwoty. Mówimy oczywiście o botach licytujących.

Ja akurat miałem na myśli te, które głosują od razu ;) Ale nieważne, wszystko co napisałeś jest prawdą.

Nie chciałbym w tej naszej dyskusji być postrzegany jako zwolennik i obrońca botów - poddaję niektóre rzeczy i wnioski w wątpliwość, bo sam chciałbym wiedzieć, jak to z tymi botami w końcu jest. I w dużej części ten post odpowiada na to pytanie :)

Sort:  

A to nie jest tak u tych głosujących od razu, że jeżeli przykładowo 1 daje 2, to 2 da 4?

Wtedy kiedy to sprawdzałem, to tak nie było. Większa kwota dawała większy procentowo głos, ale nie na takiej zasadzie jak piszesz. Ale dawno nie używałem więc nie wiem jak jest teraz.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 59428.91
ETH 2657.45
USDT 1.00
SBD 2.50