You are viewing a single comment's thread from:

RE: DLACZEGO WARTO UPVOTOWAĆ NIE TYLKO META POSTY - oraz dlaczego największym atutem Steemita jest potencjał w przyciąganiu krypto-laików.

in #polish7 years ago

Sam dołączyłem jako kryptolaik i teraz jestem wciągniety w steemit na maksa. Ale piszę głównie po angielsku, bo nawet jeśli już wypociłem z siebie coś w miarę mądrego w ojczystym języku, to odzew od Polaków był raczej słaby. Posty dwujęzyczne też się średnio sprawdziły. Po Twoim tekście i komentarzach zastanawiam się czy to, że rzadko używam tagu #polish oznacza w praktyce, że moje wpisy przez większość Polaków są pomijane? Mimo wszystko wciąż walczę o nowych ludzi, staram się przekonywać, że warto dołączyć, może niedługo będę się mógł pochwalić, że również dzięki mnie ktoś dołączył do społeczności :)

Sort:  

myślę, że tak właśnie jest. Polska społeczność zdaję się być w dużej mierze dość szczelna i skupiona na sobie i raczej nie ma w tym nic złego - fajnie mieć grupę na tyle małą, że nie czujesz sie w niej jak nikt. :)

Hej, dałem Ci followa, będę podpatrywał jak sobie radzisz, ponieważ jestem pod wrażeniem ilości upvote`ów. Ja z początku wrzucałem same śmieci, ale teraz postarałem się napisać mój pierwszy poważniejszy wpis: https://steemit.com/bitcoin/@bolgan/blockchain-vs-governments-my-prediction

Coin Marketplace

STEEM 0.21
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 67203.60
ETH 3513.52
USDT 1.00
SBD 3.20