Jak powiedziałem tak zrobiłem - follow ode mnie dla wszystkich Polaków na SteemitsteemCreated with Sketch.

in #polish7 years ago

flaga.jpg

Czołem rodacy. Trochę to zajęło, ale w końcu spełniłem swoją obietnicę i zrobiłem to o czym pisałem tutaj - swoją drogą jeśli ktoś nie czytał to polecam.

W skrócie rzecz ujmując - w ramach wspierania polskiej społeczności na Steemit postanowiłem śledzić wszystkich Polaków znajdujących się na tej liście, o powodach możecie poczytać we wspomnianym wyżej poście. W ten sposób będę mógł częściej głosować na Wasze treści, a już na pewno nie zostawiać codziennie niewykorzystanych głosów, tylko przeznaczać je na wspieranie Polaków, a co za tym idzie całej naszej społeczności na Steemit. Niniejszym zostałem "followersem" każdego kto był na liście w wersji z 16.06.2017 i godziny mniej więcej 11:00.

Spodziewam się teraz dwóch rzeczy:

  • że nie zawiedziecie mnie i będziecie publikować ciekawe rzeczy, a ja będę miał co czytać i na co głosować
  • 200+ głosów na ten post :D

No dobra, z tym drugim punktem oczywiście żartowałem ;) Ale pierwszy weźcie sobie poważnie do serca :)

Trzymajcie się!

line.png

Appreciate the content? VOTE UP, RESTEEM and FOLLOW
@imperfect-one

Sort:  

A 500+ ?

Mi nie przysługuje... ;)

hejka

No siema :)

Fajny pomysł, powinniśmy trzymać się razem

Cytując klasyczny zespół ludowy "Bo wszyscy Polacy to jedna rodzina... " trzeba się wspierać i rosnąć w siłę!

Jeszcze musze duzo sie naczytac zeby zrozumiec to i owo ....ale dobrze ze sa tacy ludzie jak Ty i inni podpowiadajacy nowym :) .... nie zalapalam odrazu na czym to polega ale juz mi sie wszystko powoli rozjasnia !

I bardzo fajnie :) Masz również follow ode mnie, na liście CIę wcześniej nie było :)

Dziekuje :) Tak jestem tu dopiero od kilku dni ....

Z tymi 200+ glosami to jeszcze moze Ci sie uda.
Masz moj :)

Swoja droga - jaka jest liczba glosow do wykorzystania dziennie?

W tym momencie 40 na pełnej mocy. Możesz głosowac więcej, ale się ta moc wtedy rozmywa. Ale niedługo wchodzą zmiany i z tego co wiem będzie 10 głosów na dzień ale 4x "mocniejsze" mają być. Nie chcę namieszać, jeśli chcesz wiedzieć jak jest/będzie na pewno to pytaj @gtg lub @noisy ;)

Okay, dzieki!
Mozna gdzies sprawdzic ile glosow zostalo w danym dniu, czy trzeba jes sobie na kerteczce liczyc?
Co oznacza % przy Voting Power?
Przepaszam ze moze to glupie pytania, zle dopiero sie wdrazam.

% mówi z jaką mocą chcesz głosować. Obecnie jak zagłosujesz 80 razy z 50% mocą, to Twój głos się nadal nie "rozmywa". Jak będzie po zmianach, nie wiem. NIe umiem też tego w jasny sposób wytłumaczyć chyba....

No to ode mnie głosik :)

Też o tym kiedyś myślałem, ale po pierwsze to sporo roboty, a po drugie uznałem, że lepiej dawać po prostu plusy pod tagiem #polish :)

Może i lepiej :) Ale każdy sposób na pomaganie sobie nawazjem jest dobry ;)

No i super za kilkanaście, kilkadziesiąt miesięcy może być to ciężkie do wykonania, ale przetarleś szlaki i szacunek dla Ciebie. Polacy wspierająca się!

cześć! resteem :)

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 60937.87
ETH 2674.97
USDT 1.00
SBD 2.49