Jaka jest faktyczna siła polskiej społeczności na Steemit?

in #polish7 years ago (edited)

flaga3.jpg

Cześć rodacy. Zadaję sobie postawione w tytule pytanie od dłuższego czasu. Dziś mnie tchnęło, żeby w końcu o tym napisać. A tchnęło mnie dlatego, że moim zdaniem wcale nie jest tak różowo jak mogłoby się nam wydawać.

Ilość Polaków na Steemit wciąż wzrasta, tylko dzisiaj @noisy odnalazł kilka osób przy pomocy swojego zapytania. Jest nas obecnie około 160 osób. To oczywiście cieszy. Martwi natomiast to, jak słabo się nawzajem wspieramy. Ten sam @noisy wielokrotnie już powtarzał, jak ważne jest żebyśmy jako Polacy mieli mocną pozycję w społeczności na Steemit. A mocna pozycja polskiej społeczności bierze się znikąd inąd jak z faktu, że mocną pozycję mają jej członkowie. Czyli my. Wszyscy czytający ten post.

Tu w zasadzie dochodzimy do sedna. Odzwierciedleniem mocnej pozycji na Steemit jest Steem Power. Polacy podobno słyną z tego, że najlepiej jednoczą się w trudnych sytuacjach. A czyż powiększanie swojej Steem Power nie jest zadaniem trudnym? Dlaczego więc nie jesteśmy świadkami takiego biegu wydarzeń, w którym każdy Polak "followuje" każdego innego Polaka i jeśli tylko ma ochotę czy niewykorzystany głos z danego dnia, "upvotuje" wpisy tychże Polaków?

Wyobrażacie to sobie? Nawet jeśli z tych 160 osób aktywnych jest około 100, daje to ogromne możliwości wspierania siebie nawzajem. I nie mówię tu o ślepym klikaniu upvote, tylko dlatego, że wpis wyszedł od Polaka. Mówię o podejściu gdzie klikam kiedy treść mi się podoba, albo nie jest totalną klapą a ja mam jeszcze głos i wiem, że w danym dniu już go inaczej nie wykorzystam. Absolutnie nie chodzi mi o uzyskanie, nazwijmy to "efektu koreańskiego na steemit".

Co innego z opcją follow, to przecież nic nie kosztuje, a każda osoba powiększająca grono "wyznawców" powoduje, że nasz profil staje się atrakcyjniejszy już na pierwszy rzut oka. Komu nie zdarzyło się obdarzyć innej osoby zaufaniem i kliknąć follow tylko na podstawie ilości już podążających za nią osób, niech pierwszy rzuci kamieniem.

Sam nie jestem święty, nie klikam follow czy upvote wszystkim, raczej tylko skromnemu, ale jakże zacnemu gronu kolegów i koleżanek, z którymi mam przyjemność rozmawiać na polskim czacie, ale ponieważ napisałem ten tekst, żeby coś się w końcu w naszej polskiej społeczności ruszyło, to deklaruję wszem i wobec, że w najbliższym czasie użyję opcji follow przy profilu każdego Polaka na Steemit. Posiłkował się będę tą listą, którą stworzył nie kto inny a zajebisty @noisy (wymieniam go trzeci raz, to chyba musi być zajebisty, nie?).

Wiem, że mogłem ten tekst napisać lepiej, ale chyba dziś opuściła mnie wena. Mam nadzieję, że przesłanie jest dla Was jasne. Po cichutku liczę też, że te słowa nie pozostaną bez echa. Mam wrażenie, że pomagając sobie nawzajem, szybko możemy osiągnąć cele, jakie każdy z nas sobie tutaj na Steemit postawił.

Zachęcam do dyskusji w komentarzach. Trzymajcie się.

line.png

Appreciate the content? VOTE UP, RESTEEM and FOLLOW
@imperfect-one

Sort:  

Jeszcze będziemy największą siłą tutaj.

Melduje sie Rodak numeru 161! Choc wyroslem w Dojczlandach, jakos sie dogadam w jezyku ojczyznym. Pozdrowienia!

Super :) Akurat Ciebie już śledziłem nawet :)

Chyba też powinnam się zameldować. @noisy się już ze mną kontaktował, a więc wiem że robi kawał dobrej roboty w wspieraniu ludzi. A ja od 2 tygodni zbieram się, żeby sie przedstawić polskiej społeczności ale jakoś zawsze brak mi weny do napisania posta.

Hi to ilu nas jest na dzisiaj? Nowa jestem i nie obyta a i niebardzo obeznana w IT technology ale poradzę sobie

Nie sprawdzałem dawno, ale na chwilę obecną stawiam, że jest nas około 500.

Husarze z Polski, nadchodzą podbić Steemit :)

Zapraszam do obserwowania mnie, ja obserwuje was. Wspieramy sie. Polish power !

To twoje jedyne konto?

Tak a czemu pytasz ?

Bo już jakiegoś adriana subuję, a twojego konta nie - i się zastanawiałem czy to inne konto czy coś.

Już cię obserwuję

Aa spoko. Dzięki ja ciebie też

poszło ;)

Nowy na pokładzie ;) czyli już 162

jestem i ja ;)

to ja chyba 163 :)

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 60728.87
ETH 2661.87
USDT 1.00
SBD 2.50