Cześć, jestem Wiktor!

in #polish7 years ago

Interesuję się polityką, drukiem 3D, dronami, militariami i wieloma innymi rzeczami. Moim idolem jest Wojciech Cejrowski, to on zaszczepił we mnie miłość do Ameryki (Północnej i Południowej :). Jestem na Steemit, tak jak większość, by zarobić, ale także, by dzielić się moimi pasjami i poznać wspaniałą społeczność Steemit. Słyszałem, że dzięki hierarchii panuje tu kultura wypowiedzi, podoba mi się to. Dziękuję i mam nadzieję, że jeszcze się spotkamy.

Sort:  

"Słyszałem, że dzięki hierarchii panuje tu kultura wypowiedzi, podoba mi się to. "

Lol....

Użytkownicy z wyższą reputacją mają większą siłę, dzięki czemu mogą moderować posty

Zgadza się, ludzie zasłużeni dla platformy mają na nią większy wpływ. Każdy może moderować, ale więcej do powiedzenia mają stali bywalcy, którzy zasłużyli sobie na posiadanie większego wpływu.

Welcome Wiktor!

Witaj na Steemit! Powodzenia :)

Witaj na Steemit

Witamy kolejnego Polaka na Steemit!

Życzymy udanego korzystania z tej platformy i tylko kilka takich informacji na początek, które warto wziąć pod uwagę:

  • jeżeli interesują cię dokładniejsze informacje o Steemicie to polecam śledzić @steemit-polska, gdzie pojawiają się tłumaczenie oficjalnych tekstów ze @steemitblog,
  • polski kanał chatu jest dostępny na https://steemit.chat/channel/polish i wymaga osobnej rejestracji,
  • co nieco o Markdown, w którym prosto tworzy się nowe posty,
  • tag polish używamy do postów z polską treścią, jeżeli chcesz pisać w innych językach to prosimy nie wpisywanie do tego polish (dla postów z przedstawieniem robimy wyjątki),
  • najważniejsze: na Steemit tworzymy nowe treści, nie kopiujemy z innych stron.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 66666.50
ETH 3503.76
USDT 1.00
SBD 2.71