AMERICAN INDIA PALE ALE Z BROWARU RADUGA

in #polish6 years ago

BROWAR RADUGA
METROPOLIS
AMERICAN INDIA PALE ALE

IMG_20190127_142107.jpg

Piana: Praktycznie brak, utworzyła się minimalna warstwa przy ściankach szkła.

Barwa: Miedziana, opalizująca. Piwo delikatnie mętne.

Zapach: Średnio intensywny. Pierwszy plan to według mnie diacetyl, wyraźne nuty toffi. Niestety aromaty chmielowe na niskim poziomie wyczuwalności. Znalazłem subtelne nuty owoców cytrusowych i trochę żywicy sosnowej.

Smak: Goryczka intensywna, krótka, niezalegająca, przyjemna. Intensywne żywiczne, leśne posmaki. Po kilku łykach wydaję mi się, że wychodzi minimalny mokry karton. W tle dobra podbudowa słodowa. Piwo jest dosyć gładkie, krągłe. Wysycenie średnie. Alkohol niewyczuwalny.

Ogólnie: Piwo ma datę ważności do 16 czerwca 2019 roku (Nr serii: W4), a więc jeszcze prawie pół roku. Generalnie nie wyczuwam tutaj większego utlenienia. Ale aromaty toffi psują cały bukiet. Swoją drogą nuty pochodzące od chmielenia na zimno, co jest charakterystyczne dla tego stylu są na bardzo niskim poziomie. Browar Raduga przyzwyczaił mnie do bardzo dobrych wypustów, więc wydaję mi się że to jakiś wypadek przy pracy.

Parametry:
Alkohol: 5,7%
Ekstrakt: 14° BLG
Goryczka: 70 IBU
Temp. serwowania: nie podano

IMG_20190127_174317.jpg

FACEBOOK
BLOG
INSTAGRAM

Sort:  

Witaj, jestem botem patrolującym #pl-artykuly.
Twój post nie spełnia podstawowej reguły #pl-artykuly dotyczącej długości wpisu.
Wyedytuj go dopisując więcej treści lub usuń tag - dziękujemy!

Więcej o regulaminie możesz przeczytać w podanym linku.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 62817.54
ETH 2573.14
USDT 1.00
SBD 2.74