Cześć wszystkim! Najwyższy czas się przedstawić.

in #polish6 years ago


Hah, początki są najtrudniejsze - po napisaniu tego zdania przez 30 minut patrzyłem się w ścianę, ale już mi przeszło więc do dzieła.

Nazywam się Alek, chociaż znajomi wołają na mnie Olo lub babydriver (chyba chodzi o to, że praktycznie 70% swojego życia spędzam słuchając muzyki z zabytkowego już Ipoda).

Jak się tu znalazłem? Wierzcie lub nie, ale pewnego wieczoru wdałem się z moim kolegą w dyskusję na temat utopijnej wizji internetu w której ludzie otrzymują wynagrodzenie za dzielenie się swoją pasją i umiejętnościami z innymi. Po chwili dołączył do nas kolega i słysząc o czym rozmawiamy, ledwo powstrzymał się od śmiechu, usiadł koło nas i opowiedział nam o Steemit - dzięki Kamil. 

Powiem wam kilka słów o sobie. Przygotowuję się właśnie do swojej matury i uwierzcie, że się staram (bo niektórzy w to wątpią). Na szczęście czytanie podręczników to nie wszystko czym się zajmuję. Kocham muzykę, od dobrych sześciu lat gram na pianinie (szczególnie uwielbiam Nocturn’a Op. 55, No.1), znalazłem swoją pasję w siłowni i wszystkim co z nią związane wliczając do tego wymyślanie przepisów które, niejednokrotnie lądowały w koszu, a ja w łazience. Niemniej jednak tak właśnie nauczyłem się gotować, co z resztą stało się moją drugą pasją. Próbuję również swoich sił w fotografii i chyba się w tym zakochuję.

Prawie pominąłem moją drugą ulubioną czynność zaraz po słuchaniu muzyki - czytanie. Tak, nie ma nic lepszego niż dobra książka na długie wieczory. Nie ważne co jest jej tematem: fantastyczna opowieść, mroczny kryminał czy też choćby ekonomia, z chęcią próbuję nowych rzeczy i chyba właśnie dlatego tu jestem :)

Dołączając do tej wspaniałej społeczności pragnę coś od siebie dać. Chciałbym podzielić się z wami moimi przepisami, doświadczeniami i radami odnośnie siłowni, paroma zaskakującymi badaniami, podróżami do egzotycznych krajów, swoimi rysunkami i zdjęciami, ale też ciekawostkami ze świata psychologii, kryptowalut i wieloma innymi rzeczami.

To w steemit podoba mi się najbardziej, można pisać dosłownie o wszystkim!

Mam nadzieję, że to początek naszej długiej przygody na tej platformie, do zobaczenia!

Sort:  


Welcome to Steem @homosum.

Do read A thumb rule for steemit minnows - 50:100:200:25 for starter tips.

Spend time reading Steem Blue Paper to know how Steem blockchian works and if you still have any queries ask them on our Ask me anything about Steemit post and we will try to answer that.

All the Best!!!

Hello! Welcome to steemit. I hope you feel well received.

Witaj na Steemit, życzę powodzenia.

Dziękuję

Congratulations @homosum! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of upvotes

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.

To support your work, I also upvoted your post!
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Upvote this notification to help all Steemit users. Learn why here!

Cześć Olo! (jakoś babydriver kiepsko mi się kojarzy ze względu na to jak skończył) 😉 Naszą wspólną pasją jest gotowanie, będę zaglądać do Twoich przepisów w poszukiwaniu inspiracji 😊

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 62726.22
ETH 2961.65
USDT 1.00
SBD 3.60