Nowy Komiks All New Wolverine i coś tam o mnie.

in #polish5 years ago

Witam, dawno mnie tutaj nie było. Dzisiejszy wpis będzie poświęcony mnie i mojemu nowemu nabytkowi do kolekcji komiksów. Może zanim przejdziemy do komiksu to powiem co u mnie się przez ten miesiąc działo (może kogoś to interesuje). Z takich ciekawszych rzeczy to zacząłem oglądać Naruto, w trakcie pisania jestem na 202 odcinku pierwszej serii. Oprócz oglądania Naruto to obejrzałem jeszcze kilka innych anime, również obejrzałem Narcos : Mexico sezon 2 i byłem w kinie na Sonic : Szybki jak błyskawica. A i jeszcze odgrzebałem starego kompa i coś tam się bawię na Ubuntu. Jeszcze był zapomniał powoli ogarniałem to co się zmieniło na steemit. No i to tyle, już możemy przejść do komiksu.

)

Źródło zdjęcia

All-New Wolverine : Cztery siostry jest pierwszym tomem serii. Do tej pory wyszły trzy tomy a czwarty wychodzi jakoś pod koniec kwietnia. Komiks jest z nowej serii komiksów Marvela : Marvel 2.0.
Laura Kinney (znana również jako X-23) jest "córką" Logana Wolverina - DNA Logana zostało skopiowane do DNA Laury. Laura na misji w Paryżu dowiaduje się, że firma Alchemax Genetics z jej DNA stworzyła jej cztery klony. Okazuje się, że klony uciekły z laboratorium. Laura postanawia je odnaleźć, gdy jej to się udaje poznaje prawdę. Jej klony tak jak ona kiedyś żyły w strachu i cierpieniu a teraz gdy uciekły pragną zemścić się na swoich oprawcach.

Wybrałem ten komiks do przeczytania, ponieważ X-23 pojawiała się w serii komisków All-New X-Men. Spodobała mi się ta postać i jak zobaczyłem, że ma swój oddzielny komiks postanowiłem go kupić.


Pierwotnie opublikowano na HitPoll. Blog na Steem napędzany przez dBlog.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.027
BTC 60678.52
ETH 2339.38
USDT 1.00
SBD 2.48