Moje "TOP 7" filmów 2019 roku

in #polish5 years ago

Witam. Jako, że opublikowałem wpis Moje TOP 5 seriali 2019 roku. To postanowiłem zrobić podobną liste tylko, że filmową. Zapraszam do zapozania sie z moja listą.


Miejsce 7

Dark Phoenix.jpg

Jako fan Marvela a szczególnie mutantów ten film musiał się tutaj znaleźć. Mnie osobiście film podobał się po mimo, że nie był mega super. Cieszę się z tego X-Meni dołączą do MCU i za kilka lat będą mógł ich obejrzeć w łączonym uniwersum.

Miejsce 6

Pająk.jpg

Na szóstym miejscu człowiek pająk. Spider-Man: Far From Home jest ostatnim filmem z 3 fazy MCU i może dlatego znalazł się w mojej TOP'ce.

Miejsce 5

Capitan Marve.jpg

Na miejscu piątym Kapitan Marvel. Na ten film tak samo jak na pająka wybrałem się do kina z ciekawości, ponieważ Pani Marvel miała zostać wprowadzona do MCU i była nową postacią. W filmie według mnie niczego nie brakuje a postać Kapitan Marvel została dobrze przedstawiona.

Miejsce 4


Król Lew.jpg

Króla lwa pamiętam jeszcze z dzieciństaw w wersji animowanej i teraz będę pamiętał z wersji ''normalnej''. Wersja Króla Lwa z 2019 roku jest bardzo ładnie i dobrze zrobiona.

Miejsce 3

MV5BMDg2YzI0ODctYjliMy00NTU0LTkxODYtYTNkNjQwMzVmOTcxXkEyXkFqcGdeQXVyNjg2NjQwMDQ@._V1_SY1000_CR0,0,648,1000_AL_.jpg

Jak można się domyśleć jest to kontyuacja serii John Wick. Moim zdaniem ten film jest po prostu świetny, oprócz zakończenia filmu nie mogę nie przyczepić do nieczego. Strasznie w filmie podobała mi się muzyka i klimat filmu. Zwykle na pogodę jaka panuje w filmie nie zwracam uwagii ale tutaj według mnie robiła robotę. Deszcz plus Nowy York to bardzo dobre połącznie jak dla mnie.

Miejsce 2

endgame.jpg

Tego filmu nie mogło tutaj zabraknąć. Avengers: Koniec Gry jest kontynuacją filmu Avengers: Wojna bez granic. Również według mnie film jest świetny. Każda postać miała swój czas i dobrze go wykorzystała. Może ciężko było usiedzeić w kinie prawie 3 godziny ale było warto.

Miejsce 1


Joker.jpg

Tak miejsce pierwsze należy do filmu pt: "Joker". Tak jak Avengers nie mogło zabrakąć to i tego filmu również. Tak naprawdę to nie wiem co mam o tym filmie napisać. Świetny za mało powiedziane.


Źródło zdjęć :

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63138.55
ETH 2579.36
USDT 1.00
SBD 2.80