You are viewing a single comment's thread from:

RE: Power down dla Biskupiej. Raport 14.

in #polish5 years ago (edited)

Ja po prostu lubię jasne sytuacje, co przez wielu jest odczytywane jako czepliwość i może mają racje.

Tylko wydaje mi się, że to jest zrzutka na remont, więc przed zakończeniem remontu, tudzież na opłacenie rachunków za remont te środki powinny trafić, nie zależnie od kursu.

Sort:  

Ja po prostu lubię jasne sytuacji, co przez wielu jest odczytywane jako czepliwość

Nie no. Ja się cieszę, że ktoś śledzi postępy :) Zastanawiałem się, czy opisać zmianę w poście, ale uznałem (błędnie), że nikogo to nie zainteresuje.

Tylko wydaje mi się, że to jest zrzutka na remont

Zgadza się. Tylko zauważ, że nawet ta podstawowa zrzutka trwa rok. To w ogóle złożona kwestia, bo ten remont ma etapy. Obecnie twa etap pierwszy, który miał zakończyć się końcem września a... zakończy się - jeśli dobrze pójdzie - w listopadzie. W ramach tego etapu oddamy główną część lokalu, czyli pierwszą salę, kuchnię, łazienkę i salę kameralną, w której było spotkanie z Saunterem i Cezarym. Następna w kolejności jest sala naprzeciwko wejścia. A jeszcze dalej część magazynowa, do której wchodzi się od strony dziedzińca, która obecnie zawalona jest wszystkimi rzeczami i nawet gdybyśmy chcieli coś z nią zrobić, to i tak nie ma jak. Na koniec zostawiamy piwnicę, z którą dobrze byłoby coś zrobić, ale na ten moment to nas zupełnie przerasta.

Reasumując: koszty, które musimy ponieść są rozłożone w czasie (zresztą każdego miesiąca musimy płacić czynsz) i te 7 tygodni nie robi tu żadnej różnicy.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 57495.98
ETH 2320.95
USDT 1.00
SBD 2.35