You are viewing a single comment's thread from:

RE: Każdy orze jak może? Jeden lepiej, drugi gorzej...

in #polish6 years ago (edited)

Nic mnie tak nie oburza jak podwójne standardy. Myślałem, że jesteś idealistą steem. Wszyscy inni wykorzystują i niszczą system.
A ty pomagasz koledze? Fervi jak podbił koledze post, to już było oburzenie. Też się burzyłem w pierwszej chwili, ale na boku nie robiłem gorszych rzeczy.

O tym co się działo na wise - to już nie mówię. Moc się marnowała... to można było wnioskować o zwiększenie limitu mocy głosu.

Jeśli chcecie to mogę już nie pisać na polish, miejscu wiecznej kłótni.

Już to widzę, ale sprawdzam: Ja chcę

Sort:  

Idealistą? Przecież to człowiek bez grama honoru :)

Posted using Partiko Android

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 66070.34
ETH 2691.62
USDT 1.00
SBD 2.88