You are viewing a single comment's thread from:

RE: Każdy orze jak może? Jeden lepiej, drugi gorzej...

in #polish5 years ago

BRAWO dla Pani i Pana Detektywów😎

A Głosowałem na Wasz każdy wpis...

Ok przyznaje wykorzystywałem system dla siebie, ale w dużej mierze z racji braku wpisów na które można głosować. Noisy prawie cały czas 100% mocy i tokeny się marnują... Pisalibyście cokolwiek w tym tagu, to bym każdemu dawał ile by było postów. A o konkursie posty jakoś mi uciekły.

A tak to próbowałem pomagać znajomym rozkręcić konta...


Jak noisy uzna, że mam już nie używać wise to ok trudno.

Z inicjatywy MK też mogę zrezygnować. Jeśli chce odeśle mu SBD.

Jeśli chcecie to mogę już nie pisać na polish, miejscu wiecznej kłótni.

Śledźcie ruchy każdego, kto ma dostęp do większych głosów. To znajomości, to na drugie konto. Powszechne działania, nie będę podawać innych osób które robią podobnie.

Sort:  

Nic mnie tak nie oburza jak podwójne standardy. Myślałem, że jesteś idealistą steem. Wszyscy inni wykorzystują i niszczą system.
A ty pomagasz koledze? Fervi jak podbił koledze post, to już było oburzenie. Też się burzyłem w pierwszej chwili, ale na boku nie robiłem gorszych rzeczy.

O tym co się działo na wise - to już nie mówię. Moc się marnowała... to można było wnioskować o zwiększenie limitu mocy głosu.

Jeśli chcecie to mogę już nie pisać na polish, miejscu wiecznej kłótni.

Już to widzę, ale sprawdzam: Ja chcę

Idealistą? Przecież to człowiek bez grama honoru :)

Posted using Partiko Android

Ja zrezygnowałam z PM i z wise. Skoro tak ma wyglądać wspieranie Polskiej społeczności to życzę Wam powodzenia :)

Posted using Partiko Android

Skoro tak ma wyglądać wspieranie Polskiej społeczności to życzę Wam powodzenia :)

a kto powiedział, że Wise ma być tylko dla polskiej społezności?

akurat te reguły były powiazane z polska społęcznością, ale można stworzyć dowolne, także dla tagu #usjsbsbjsisnsbjsjsjs, nie tylko dla #pl-usjsbsbjsisnsbjsjsjs

ostateczny cel jest taki, by wspierać dobre posty.

Jasne rozumiem, ale astromaniak to perfidnie wykorzystywał niestety.

Posted using Partiko Android

w dużej mierze z racji braku wpisów na które można głosować. Noisy prawie cały czas 100% mocy i tokeny się marnuj

Po pierwsze... po to deleguje do wielu osób, że jeżeli jedna osoba nie może tego wykorzystać na swój tag, to mogą to robić inne osoby na inne tagi.

Nie przypominam sobie też, byś zaproponował mi bym np. rozszerzył Ci zakres tagów, np. na tag astronomy. Tam jest dużo więcej treści - z pewnością nie brakło by dobrych postów wartych wynagradzania.

Noisy prawie cały czas 100% mocy

A to jest akurat perfidna bzdura. Chyba jedyne przypadki, gdy moje VP dochodzi do pełnych 100% to wtedy gdy mój lokalny wise-deamon się zatnie.

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.12
JST 0.031
BTC 57485.95
ETH 2901.27
USDT 1.00
SBD 3.67