You are viewing a single comment's thread from:

RE: Jak wzmocnic konto na Steemit, więcej Steem Power dzięki promocji Byteball.

in #polish6 years ago

Jeśli nie chcesz tuczyć botów, które przeszukują steem nie wklejaj adresu na steem, bo zapewne bot cwaniaka przejmie bonus, lepiej wspomóc rodaka.

Sort:  

Ale to się tyczy wysłania adresu w komentarzu na Steemit a nie czatu Steem ?

Myślę, że do prywatnych wiadomości raczej nikt nie ma dostępu, ale główny czat, to ryzyko, że któryś z obecnych cię uprzedzi. Dziś uświadomiono mnie, ze nie liczy się czas, ale dokładność kwoty, więc ktoś kto wysłał po tobie coin może zgarnąć ci airdropa. Jakby to wytłumaczyć jest koszyk z 600 000b ytes (popularne 0,0006 GB) i taki z 49 000 bytes, a na wysłanie zgłoszenia potrzeba 49 000 bytes, to zostanie koszyk z 49 000 bytes użyty, a bot trafi do osoby, która wysłała 49 000 bytes, a może nawet być to dziesiąta osoba, ważne, żeby wysłała przed podpięciem adresu do steem. Tak niestety działa ta sieć i tak bot trafia do osoby, która wysłała coiny. Trzeba wysyłać 49 000 bytes + opłata za przesył link

Ja wysyłam 60000 bytes bo widzę, że tyle potrzebne jest łącznie. Wysyłam w prywatnej wiadomości właśnie żeby jakiś bot tego nie przejął i dlatego też nie pisałam o podawaniu swojego adresu portfela w komentarzu.

Pan z linku, to jak zajrzysz na stronę byteball.org oficjalny członek byteball, więc pewnie wie co piszę. Trzeba by przetestować dokładnie. Jeśli jedyna znasz adres, to nie ma problemu, jeśli ktoś do ciebie napisze i gdzieś jeszcze upubliczni adres zanim dokona przypisania, tracisz refa. Ja się nie bawię już, bo żaden z 6 refów podanych na steem.chat pierwszego wieczoru nie wszedł. Szkoda zachodu, ale liczę, że ludzie będą podawać Polaków i że część tego steem wejdzie do naszej społeczności.

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 60787.40
ETH 2994.79
USDT 1.00
SBD 3.82