You are viewing a single comment's thread from:

RE: Wspomnienia małej dziewczynki z dnia ataku 11 września 2001 roku

in #polish6 years ago (edited)

Ja pamietam jak wróciłem ze szkoły. Włączyłem telewizor. Zdziwiłem się, że o tej porze nadają jakiś film sensacyjny. Na ekranie samolot uderzał w WTC. 5 sekund później zadzwonił telefon. Odebrałem i usłyszałem głos kolegi z klasy: "Słyszałeś? Wojna!"

PS. Na Steemicie kluczowe jest używanie odpowiednich tagów. Sens ma tylko używanie tych, które są "społecznościowe". #polish #pl-artykuly - takie są. Reszta nie ;) W każdym wydaniu @kurator-polski znajdziesz listę tagów, które ludzie przeglądają. Powodzenia!

Sort:  

Dziękuję za informacje, mimo przeczytanych kilkunastu artykułów o publikowaniu na Steemit wielu rzeczy jeszcze nie wiem. Co do zamachu, może już nic nie będę pisać, każdy chyba i starszy i młodszy zapamiętał coś z tego dnia. Pozdrawiam serdecznie :)

To jeszcze dodam, że jeśli będziesz publikować zdjęcia to koniecznie dodaj tag #pl-fotografia ;)

W powyższym wpisie użyłbym: #pl-blog (do luźnych wpisów) #pl-emocjonalnie (do emocjonalnych wpisów) #pl-kobieta (do wpisów pisanych przez kobiety lub dotyczących kobiet) - wszystkie trzy mają swoich opiekunów i są przeglądane.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 64460.09
ETH 3150.74
USDT 1.00
SBD 2.54