You are viewing a single comment's thread from:

RE: Czym jest upvote na Steemicie? - ilustrowany poradnik

in #polish7 years ago

A mógłby mi ktoś wytłumaczyć od czego zależy ilość pierwotnie delegowanego SP? Zwykle wynosi on 27.812. Zauważyłem jednak, że wczoraj wielu osobom spadł on znacznie i ich głos jest wart mniej niż 0.01.

Sort:  

@Steem przekazuje część Steem Power każdemu nowemu użytkownikowi.
Jednak nie wiem dokładnie, co zmienia ilość delegowanej Steem Power. Być może doradziłby @Noisy.

Steemit Inc. deleguje ~ 27 SP nowym użytkownikom. Jest to dla nich sposób na rozpoczęcie pracy i rozpoczęcie aktualizacji treści. Gdy nowicjusze gromadzą swoją własną Steem Power to (ilość) znika.

Sęk w tym, że SP zmalało osobom, które w żaden sposób nie zgromadziły swojego SP. Z mojego śledztwa wynika, że jak ktoś się zarejestrował w grudniu przed Świętami, to mu znalało. Jak po Świętach to ma ~27.

Z tą delagacją jest to skomplikowane.
Powinno być tak jak napisałem. Powinno być. Ale zauważam też, że jest inaczej.
Obecnie mam delegowanych 6 SP. Ale niektórzy inni z czeskiej społeczności, którzy mają o wiele więcej SP niż ja. Mają nadal delegowane 27 SP.
Nie wiem, na czym polega problem. Być może w działalności głosowania (upvote)? Nie wiem.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 57929.49
ETH 2354.05
USDT 1.00
SBD 2.44