You are viewing a single comment's thread from:

RE: Tematy Tygodnia 1: Media i zbita szybka

in #polish5 years ago (edited)

Czy ja sugeruję, by narzucać ludziom tematy? A skądże! Piszę tylko, że 200 słów nie jest żadnym wyznacznikiem jakości kontentu i założenie by było podstawowym kryterium jest kiepskie (i prowadzi do sytuacji, w których podbijasz Wisem posty, w których sam przyznajesz, że się na tym nie znasz, serio nie widzisz tu żadnej sprzeczności?). Ale to już Twoja działka. Zrobisz z tym co chcesz. Wiesz jednak dobrze, że mój głos nie jest odosobniony.

A "mute" to kiepskie rozwiązanie, bo to, że jakiś post mi się nie podoba, wcale nie znaczy, że inne też mi się nie podobają. Dlatego jak coś mi się nie podoba to nie daję upvote'a. A jak podoba to daję (niezależnie od ilości słów). I tyle.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 66109.31
ETH 3290.39
USDT 1.00
SBD 2.71