2+2=5, czyli o Steemie i synergii

in #polish6 years ago

IMG_0066.jpg

W tym roku Steemit pochłania większą część mojego czasu. W ubiegłym skupiałem się głównie na Królestwie Bez Kresu - nieformalnym centrum kultury, które w Rzeszowie prowadzi @fundacja. Obie inicjatywy mają spory potencjał i już jakiś czas temu zacząłem się zastanawiać nad ich połączeniem. Mogłoby to skutkować synergią, czyli efektem o wiele lepszym niż suma pojedynczych, niepołączonych działań. W przekonaniu, że tak może być utwierdziło mnie kolejne spotkanie steemitowe, które odbyło się w KBK 3 marca. Prawie połowa uczestników była spoza Podkarpacia (Kraków, Lublin). To co ich przyciągnęło to klimat miejsca i temat. Może zatem implementacja Steemu w lokalu nie jest złym pomysłem? Na początek zacząłbym od czekolady...

Od jakiegoś czasu wdrażam w Królestwie Bez Kresu autorski świat, w którym czekolada jest nielegalna. W konsekwencji zacząłem zgłębiać tajniki czekolady, jej wpływu na organizm, różnicy między prażonym ziarnem a surowym i wszystkich tych niuansów, o których wcześniej nie miałem pojęcia. W lipcu 2017 roku wyprodukowałem pierwszą tabliczkę. To był jednak dopiero początek. Przez kolejne miesiące próbowałem smaku różnych odmian ziarna kakaowca. Eksperymentowałem z proporcjami. Tak powstała wyjątkowa receptura, nad którą zresztą wciąż pracuję. Kilkadziesiąt tabliczek rozeszło się na pniu. Chciałbym, aby kolejne można było nabyć za SBD. Zresztą tak jak wszystko co oferuje Królestwo Bez Kresu i @fundacja (np. moje płyty). Moim zdaniem Steem Dollar jako środek wymiany handlowej jest wciąż mocno niedoceniony. A przecież jest niesamowicie szybki (potwierdzenie transakcji trwa kilka sekund) i darmowy (za przelewy nie jest pobierana żadna opłata). Nie wiem czy jest to kryptowaluta przyszłości, ale jestem w pełni przekonany o jej funkcjonalności tu i teraz. Wielu zapomina, że Steemit to nie tylko platforma blogowa, ale również portfel...

[ciąg dalszy (na pewno) nastąpi]

Sort:  

World of Photography Beta V1.0
>Learn more here<

Thank you for participating in #foodphotography

You have earned 6.05 XP for sharing your photo!

Daily Stats
Daily photos: 1/2
Daily comments: 0/5
Multiplier: 1.21
Server time: 21:41:11
Account Level: 5
Total XP: 1831.86/3200.00
Total Photos: 99
Total comments: 52
Total contest wins: 28
And have also received a 1.00 percent upvote.

Follow: @photocontests
Join the Discord channel: click!
Play and win SBD: @fairlotto
Daily Steem Statistics: @dailysteemreport
Learn how to program Steem-Python applications: @steempytutorials
Developed and sponsored by: @juliank

Hmm... Jakie tu liczą się komentarze? Komentowałem posty publikowane pod tagami konkursowymi, ale „total comments” mam 0.

Powinny się liczyć, ale szczerze mówiąc to nie wiem jak jest z tymi komentarzami. BTW, mam wrażenie, że publikujesz w tagach z 24 godzinnym opóźnieniem. Zdaje się, że niedawno wrzuciłeś posta z jedzeniem. A foodphotography jest w poniedziałek. Zafollowuj sobie @juliank. On wrzuca każdego dnia o północy przypomnienie w jakiej kategorii wrzucać foty, aby wzięły udział w konkursie.

Swoją drogą polecam obecne #tematygodnia, bo jest Afryka ;) O tutaj.

Dzięki. To parę godzin opóźnienia u nas, w Stanach jest jeszcze poniedziałek. Jak publikuję o takiej porze, po chwili mam komentarz od bota.

@juliank jest z Amsterdamu bodajże, więc jego komunikaty pokrywają się z naszym czasem :)

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 63612.81
ETH 3487.67
USDT 1.00
SBD 2.50