17 zdań

in #polish6 years ago

IMG_6770aa.jpg

Prowadziło się kiedyś dziwne zeszyty z pytaniami. Pożyczało się taki zeszyt koledze z klasy i on wpisywał swoje odpowiedzi, a kartkę zaginał w trójkąt. W sumie nie wiem w jakim celu. Były to tzw. Złote myśli i trochę przypominały inicjatywę @rozku, do której postanowiłem przyłączyć się niniejszym postem (można o niej przeczytać tutaj). Poniżej rozwinięcie 17 zdań. Enjoy!


/1/ Utwór mojego życia to zapewne dopiero nagram.

/2/ To, co zawsze muszę mieć w lodówce to światło.

/3/ Podróżowanie to dla mnie albo męka, albo przyjemność (w zależności od kierunku, środka lokomocji i okoliczności). Tertium non datur.

/4/ Film, z którego nigdy nie wyrosnę:


/5/ Gdy mi smutno, to nic. Przyzwyczaiłem się.

/6/ Książka, która zmieniła moje życie to Księgi Pielgrzymstwa Polskiego spisane przez Mickiewicza.

/7/ Mam ciarki, gdy dzieją się cuda. Takie jak tu:

/8/ Nie wyobrażam sobie wypoczynku bez snu. W gruncie rzeczy nie potrzebuję urlopów. Ważne żeby się wysypiać.

/9/ Mój dom marzeń to @foggymeadow + starocie + święty spokój. Reszta bez znaczenia.

/10/ Przyjaciel, który przestaje być przyjacielem ma do wyboru: cacao o plomo.

/11/ Mój szacunek wzbudza niezłomność.

/12/ Góry są dla mnie najlepsze jak nie ma w nich ludzi. Dlatego polecam Beskid Śląski, zimą, w środku tygodnia. Każdy szlak oprócz czerwonego.

/13/ Marzenie, które jeszcze przede mną, to kulturalny Utopian.

/14/ Nic mnie ostatnio tak nie rozśmieszyło jak małpa na rowerze.

/15/ Najprzyjemniejszy zapach to tylko na Miera iela w Rydze. Czasem w okolicy fabryki Laimy unosi się cudowna woń czekolady. Aż chciałoby się zjeść powietrze.

/16/ Chciałbym, aby ze świata zniknęło polskie reaggae.

/17/ Mój najważniejszy dzień jak dotąd to ten, w którym woźna powiedziała "ja tego nie widzę".


KONIEC

Sort:  

#16 - Szanuję. Dla polskiego reggae tylko plomo.

Forresta Gumpa mógłbym oglądać w kółko. W sumie raz do roku conajmniej oglądam.

Mój drogi, starocie nazywa się antykami. A małpa na rowerze to i mnie rozśmieszyła.

przypomniałem sobie że polskie reaggae istnieje. Fajnie, dzięki. Cacao o plomo - mocna rzecz

Z polskiego reagge to tylko zespol Daab moge sluchac. A Forest Gump to jedyny film lepszy niz ksiazka jaki widzialem.

Ja książkę też bardzo lubię i rzekłbym raczej: Forest Gump to jedyny film inny niz ksiazka, w którym zupełnie mi to nie przeszkadza. A końcówka to nawet jest lepsza niż w książce.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63900.40
ETH 3140.82
USDT 1.00
SBD 3.98