Kręcęnie filmu krótkometrażowego! Mój pierwszy post po Polsku!

in #polish6 years ago

IMG_20180527_174731.jpg

Hej Polacy na Steemit, dlive i dTube!
To jest mój pierwszy post na steemit po Polsku, naprawdę cieszę się że mogę tu być! Nazywam się Gabryś (tutaj GxZ TV) mam 14 lat i mieszkam w Polsce a dokładniej w Warszawie. Dowiedziałem się o tej platformie dzięki Rafonixowi (@rafonixofficial) któremu YouTube usunął kanał już 3 razy, tak a propo jak już wspomniałem o YouTube to zapraszam na mój kanał nazywa się tak samo czyli GxZ TV

IMG_20180531_150534_778.jpg

Jestem iluzjonistą, YouTuberem (mój kanał ma ok. 350 subskrypcji) pragnę też być steemiterem (jakkolwiek się to odmienia heh) interesuje się również technologią i filmami i również z tego powodu tutaj przyszedłem :)

IMG_20180531_151746_124.jpg

Otóż mam w planach nakręcić film krótkometrażowy który będzie osadzony gdzieś w realiach apokalipsy bądź post-apokalipsy narazie nie mogę zdradzić więcej ;)
Napewno na jednym filmie się nie zatrzymam! :D

2e89ebd90b473f8ad06e196fcdc7e8f4.jpg

Nakręcenie takiego filmu niestety będzie musiało wiązać się z pewnymi kosztami (najmniej 2000zł) więc, uzbieranie na taki film z YouTuba graniczyłoby dla mnie z cudem dlatego chciałbym chociaż spróbować uzbierać na nakręcenie tego filmu...

z6959040Q,Dolary.jpg

Jeżeli jesteś zainteresowany współpracą to śmiało pisz!

Możesz także napisać na moją stronę na Facebooku GxZ TV. Pamiętaj tylko aby napisać #steemit abym wiedział o co chodzi!

Sort:  

Welcome to Steemit @gxztv :)

Greetings new members
Happy to see you join Steemit, if any questions about this platform, please click www.steemithelp.net
Kind regards

Hej :) Poważnie to bardzo imponujące, że w tak młodym wieku bierzesz się za takie rzeczy. Mam nadzieje, że uda ci się spełnić swój cel i nakręcić ten film, chętnie go obejrze. Zajrze też do ciebie na YT. Powodzenia!

Dziękuję bardzo

Witamy.... Zapraszamy na Steemit.... :)

Welcome to Steem, @gxztv!

I am a bot coded by the SteemPlus team to help you make the best of your experience on the Steem Blockchain!
SteemPlus is a Chrome, Opera and Firefox extension that adds tons of features on Steemit.
It helps you see the real value of your account, who mentionned you, the value of the votes received, a filtered and sorted feed and much more! All of this in a fast and secure way.
To see why 2831 Steemians use SteemPlus, install our extension, read the documentation or the latest release : 2.16 : Resteem indicators.

Welcome to Steemit. It's really a good platform for the nurturing authors and for the people who want to share their good work with the world. You'll surely have a nice time here. Lots of good wishes and good luck to you!! :):)

Welcome to steemit @gxztv if you have any questions, I am at your disposal, I am part of a school that teaches how to be successful in steemit..

STEEMSCHOOLS

We are here to help you grow, we have live classes every day by DISCORD.

Join here https://discord.gg/Sf6YH6j

WE WIN TOGETHER

ALL LIVE CLASS.jpg

Witaj powodzenia życzę

Dziękuję

Cześć ;) Ciekawi mnie co wliczyłeś w koszta tego filmu, że wyszło tylko 2000zł?

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63475.77
ETH 3117.23
USDT 1.00
SBD 3.94