Cel nadal aktualny: Kupię wymarzone auto dzięki postom na SteemitsteemCreated with Sketch.

in #polish6 years ago

W ostatnim poście pisałem, że wracam do steemit po około 4 miesięcznej przerwie. Jak chcecie wiedzieć więcej to zapraszam do poprzedniego postu: https://steemit.com/polish/@gustoo/powrot-do-steemit

W poście pisałem, że wracam do Steemit, ale nie byłem do końca pewnien co z moim celem. Czy nadal chcę kupić wymarzone auto po uzbieraniu $20000 na steemit. Zacząłem się zastanawiać, co zrobię z tym samochodem? Gdzie będzie stał? Po co mi taki samochód? Co powiedzą znajomi/rodzina - jak się dowiedzą za ile kupiłem auto. Te myśli zaczęły mnie trochę odsuwać od mojego pierwszego celu, który sobie postanowiłem przy rejestracji na steemit.

I wtedy zacząłem się zastanawiać po co w ogóle ustaliłem sobie taki cel

Tak się zastanawiałem i zdałem sobie sprawę, że przyświecał mi trochę wyższy cel. Teoretycznie to jest tylko samochód, ale w praktyce to miało być coś więcej. Miało to pokazać ludziom, że kryptowaluty to nie jedynie ciąg znaków, a coś co wpływa zaczyna wpływać realnie na nasz świat.

Bo jak można prościej pokazać, że coś jest realne i prawdziwe niż pokazanie tego jako fizyczny przedmiot, które swoje kosztuje.

Przecież takie coś ma znacznie mocniejszy przekaz, niż mówienie, że zarobiło się $20000. Pokazanie takiego samochodu to twardy dowód, że pisząc posty można zarobić pieniądze i tym samym pomoc w rozwoju polskiej społeczności w steemit - zwiększając liczbę polskich użytkowników i dając motywacje do pracy nad zwiększaniem mocy swojego konta.

Ten samochód ma być symbolem.

Zacząłem myśleć o sensie tego celu, bo chyba zacząłem sobie zdawać sprawę, że jest on na prawdę w zasięgu ręki. Co prawda czeka mnie dużo pracy, ale jest to jak najbardziej możliwe.

To jest mój aktualny cel, po tym celu może przyjdzie coś nowego ale najpierw chciałbym udowodnić, jak duży wpływ mogą mieć kryptowaluty, poprzez zakup wymarzonego auta, nie inwestując w to nic pieniędzy.

Wracając do statystyk:

steemauto.png

Aktualne statystyki
Followersów290
Posty387
Wartość konta$395
Cel1.98%

ps. to prawda, mam już prawie 2%

Ten wzrost nie jest wynikiem mojej pracy, a kursu, który aktualnie podskoczył. Ciężko przewidzieć jak będzie z kursem steem.

Jeżeli chcecie być na bieżąco, kibicować mi itp. to zachęcam do likeowania i followania :)

Sort:  

Powodzenia, dorzuce Ci się troche :)

Tylko nie wiem czy to dobra kalkulacja - wartośc steem power nie równa się wartości płynnych aktywów. Jak masz konto warte $1000 to jest to wartość teoretyczna, bo zrealizujesz ją dopiero po 13 tygodniach i w sumie po nieznanym kursie. Ale swoje centy dorzucam :-)

To prawda, wartość konta jest płynna ale biorę to pod uwagę. Ceny samochodów również są bardzo rozrzucone od 20000 do 100000 zł, a nawet i więcej. Biorąc pod uwagę, zapłacenia podatku dochodowego, i kursu steemit myślę, że jak odpalę machinę wypłaty to z $20000 uda się osiągnąć cel.

Dzięki za wspieranie :)

Warto byłoby nagrodzić platformę STEEM i obkleić przednią maskę trzema niebieskimi falami :)

Jak się uda, to na pewno gdzieś na samochodzie pojawi się logo STEEM. Nie wiem jeszcze czy duża wersja na masce, czy mniejsza z tyłu z informacją o steem :)

Gratuluje i powodzenia! Ja zyski (SBD) z steemit odkładam na prawko.
Jak je zrobię będę wrzucał część w krypto, a część na konto oszczędnościowe.

Dobry pomysł, ja pół wypłaty wrzucam w krypto, a moim celem jest zarobić 100 tysięcy, z tego 50 koła na wkład własny na mieszkanie, a drugie 50 postarać się troszkę agresywniej pomnożyć.

Dzięki, no to do prawka nie wiele Ci już brakuje, chociaż lepiej więcej w razie czego odłożyć, bo słyszałem, że teraz ciężko nawet testy zdać :)

Software Developing

To masz wpisane w profilu. Jeżeli naprawdę chcesz zrealizować swój cel szybko, zainteresuj się serwisem Utopian:

Polecam!
@gustoo zobacz moje 4 ostatnie posty https://steemit.com/@mys

wygląda to obiecująco :)

Dzięki za info, nie miałem pojęcia o takim projekcie. Steemit i wiele rzeczy, które robie po robocie ma mało wspólnego z programowaniem, bo nie mam już siły na to po 8h programistycznej roboty. Chociaż nie mówię nie, być może w bliskiej przyszłości przypatrzę się tym projektom.

Myślę, że właściciele polskiej giełdy mają podobny punkt widzenia co Ty. Samochód za krypto to ma być jasny przekaz:
Audi R8

BMW i8

Niekoniecznie mówię, że takie wypasione fury, bo ten Datsun też jest super!

Nie widziałem tych aut, ale faktycznie - prosty przekaz :)

Tylko czekać aż któryś z bitcoinowych milionerów postawi willę w kształcie loga BTC :D

dorzucam grosik ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.028
BTC 61901.34
ETH 3400.58
USDT 1.00
SBD 2.53