Sort:  

Nie ma niczego złego w posiadaniu wielu kont oraz głosowaniu jednym na drugie. O ile to nie jest masowe. A to co jest poniżej mówi samo za siebie.

Nie mam czasu na odpisywanie tego samego jeśli uważam, że coś jest ciekawe a jesteśmy przy komputerze w tym samym czasie to dlaczego mam nie podpić tego postu? Taka podejżliwość to ciekawa sprawa i to jeszcze wśrod swoich ziomków gdzie Steemit nie jest tylko Polskim podwórkiem. Ale widze że Państwo powinniście mieć jakiś własny blokchain.

Blockchain jest transparentny i nie potrzeba żadnej podejrzliwości, bo wszystko widać jak na dłoni. I naprawdę flagi zamiast argumentów? Tym swoim ziomkom zależy na trzymaniu się pewnych zasad, żeby się wszystkim dobrze żyło. Bo takie kombinowanie to okradanie WSPÓLNEJ puli.

i tak 10x dziennie, codziennie

i tak 10x dziennie, codziennie

Nie mam czasu na odpisywanie tego samego jeśli uważam, że coś jest ciekawe a jesteśmy przy komputerze w tym samym czasie to dlaczego mam nie podpić tego postu? Taka podejżliwość to ciekawa sprawa i to jeszcze wśrod swoich ziomków gdzie Steemit nie jest tylko Polskim podwórkiem. Ale widze że Państwo powinniście mieć jakiś własny blokchain.

Ty powinienes miec wlasny blokczejn, tylko pytanie kogo byś wtedy ruchał na hajs?

O a teraz lecą upvote na komentarze pod postami żebyś nie wyszedł na takiego złego?

Gdybyś nie wiedział, to uświadamiam: tokeny pochodzą ze wspólnej puli i powinno nam zależeć na tym aby trafiały do dobrych twórców a nie były wykorzystywane na monetyzowanie własnych treści. Każdy komu zależy na platformie z tym walczy.

Tak, nazywam się Milijon. http://www.steemreports.com/top-voters/@izithombe nie udawaj, że to konto nie należy do Ciebie, resztę linków i sposób w jaki głosujesz ujawnił astromaniak, mozesz sobie flagować mnie do woli. Prawdy i tak nie ukryjesz a moje komentarze mają wyłączoną monetyzację. Plus taki, że stracisz VP którego nie wydasz już na nagradzanie swoich postów.

No proszę nie wiedziałem, że mi odejmuję a ta dyskusja nie ma sensu.

i tak 10x dziennie, codziennie

i tak 10x dziennie, codziennie

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 59388.79
ETH 2578.59
USDT 1.00
SBD 2.47