You are viewing a single comment's thread from:

RE: Tworzenie grafiki wyzwanie część #6 Zapoznanie z grafiką 3D

in #polish7 years ago

Ja do wizualizacji architektonicznych używam SketchUp + V-Ray. SketchUp jest nieoceniony w tej dziedzinie, bardzo intuicyjny, duży magazyn wtyczek ułatwiających pracę. Minusem jest to, że lubi się wysypać a w 3d Max nie miałem takich problemów.

Sort:  

Zajmowałem się przez chwilę, projektowaniem instalacji fotowoltaicznych i szybko wpadłem na to, że w SketchUp jest darmowa wtyczka która pozwala to zrobić szybko, łatwo i z dokładnymi wyliczeniami.

W jakimkolwiek innym programie taka wtyczka była płatna, także już z samego tego faktu polecam SketchUp.

Ze sketch upa korzystałem i również polecam program , mimo wszystko o nim zapomniałem a był bardzo miły i intuicyjny w użyciu pamiętam :)

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 66699.04
ETH 3509.12
USDT 1.00
SBD 2.71