Sort:  

Nie ma to jak własny ogródek i swieże warzywa. Pozdrawiam

Dokładnie :) Wiesz co jesz a i satysfakcja niemała. Poza tym zdrowe hobby z niejaką gimnastyką ;) Dziękuję za komentarz, pozdrawiam z upalnego Korfu :)

Zazdroszczę - jedyne pomidory, ktore mi smakowały...ba! zachwyciły smakiem, to te jedzone w Bułgarii. Doskonałe, pachnące pomidorami a nie "niewiadomoczym, słodkie....ehhh. To chyba musi być inne słońce.

Masz rację, to zupełnie inny smak. Ale trzeba spróbować żeby to zrozumieć. Kiedy po letnich wizytach na Korfu przestały mi smakować polskie pomidory, moja Mama powiedziała że w dupie mi się poprzewracało od tej Grecji :D Aż przyjechała i nie mogła się nadziwić że jak pomidory są w kuchni to pachnie nimi w całym domu, nie mówiąc o ich smaku - zrozumiała :) Dziękuję za komentarz i pozdrawiam :)

Chciałam kupić arbuza, ktorych miliony widziałam na polach. Eeee, po kiego mi arbuz, w kraju pełno, sama woda czy tu czy tu. Ale kupiłam. W życiu czegoś tak pysznego nie jadłam - bosko słodkie, soczyste, przecudownie smaczne :) To samo dotyczy brzoskwiń, moreli, fig, WSZYSTKIEGO!

To prawda... tutaj wszystko inaczej smakuje, zapewne klimat robi swoje :)

I słońce... nawet oliwki, których normalnie nie cierpię, tam mi smakowały... zjadliwe były :)

No słońce, dokładnie, inny klimat. A oliwek to ja niestety nadal nie jadam... a ponoć bardzo zdrowe, może kiedyś... ;) Mogę zbierać, kisić, przygotowywać z różnymi dodatkami ale jeść nie.

ooo a ja moglabym tonami jesc .... niestety tylko takie jakie dostepne sa w niemczech w sloikach ...

Polskie slonce tez daje rade tego roku :

Super! Widzę że nawet mamy tą samą odmianę :) Te podłużne pomidory bardzo lubię, są mocno słodkie i mają dużo miąższu, są rewelacyjne na przecier a i bardzo płodne. Dziękuję za komentarz, życzę udanych zbiorów i pozdrawiam :)

Może za rok na działce... Kiedy to się sadzi i ile trzeba o to dbać?

Oj, to się tak nie da w jednym zdaniu... Ale skoro masz działkę to polecam co nieco zdrowego posadzić czy posiać, będzie sałatka do karkówki z grilla :) Do następnego lata zdążysz poczytać :) Ogrodnictwo to może i dobry temat na nowe posty i dyskusje...

Piekne te Twoje krzaczki pomidorkow :) mmmm az slinka leci !!!

Dzięki :) Też je lubię :) Mam ich sporo, robię suszone w oliwie i przecier, zapasy na zimę jak na Polkę przystało :)

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.032
BTC 63617.36
ETH 3070.79
USDT 1.00
SBD 3.82