You are viewing a single comment's thread from:

RE: Tomatoes in my Greek garden. / Pomidory w moim greckim ogrodzie.

in #polish7 years ago

Zazdroszczę - jedyne pomidory, ktore mi smakowały...ba! zachwyciły smakiem, to te jedzone w Bułgarii. Doskonałe, pachnące pomidorami a nie "niewiadomoczym, słodkie....ehhh. To chyba musi być inne słońce.

Sort:  

Masz rację, to zupełnie inny smak. Ale trzeba spróbować żeby to zrozumieć. Kiedy po letnich wizytach na Korfu przestały mi smakować polskie pomidory, moja Mama powiedziała że w dupie mi się poprzewracało od tej Grecji :D Aż przyjechała i nie mogła się nadziwić że jak pomidory są w kuchni to pachnie nimi w całym domu, nie mówiąc o ich smaku - zrozumiała :) Dziękuję za komentarz i pozdrawiam :)

Chciałam kupić arbuza, ktorych miliony widziałam na polach. Eeee, po kiego mi arbuz, w kraju pełno, sama woda czy tu czy tu. Ale kupiłam. W życiu czegoś tak pysznego nie jadłam - bosko słodkie, soczyste, przecudownie smaczne :) To samo dotyczy brzoskwiń, moreli, fig, WSZYSTKIEGO!

To prawda... tutaj wszystko inaczej smakuje, zapewne klimat robi swoje :)

I słońce... nawet oliwki, których normalnie nie cierpię, tam mi smakowały... zjadliwe były :)

No słońce, dokładnie, inny klimat. A oliwek to ja niestety nadal nie jadam... a ponoć bardzo zdrowe, może kiedyś... ;) Mogę zbierać, kisić, przygotowywać z różnymi dodatkami ale jeść nie.

ooo a ja moglabym tonami jesc .... niestety tylko takie jakie dostepne sa w niemczech w sloikach ...

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.12
JST 0.031
BTC 57254.26
ETH 2887.51
USDT 1.00
SBD 3.60