Sort:  

Ewo, Twój link na dole ma niepoprawny adres docelowy. Zmień w kodzie, bo jest przekierowanie na adres https://url

Pozdrawiam :)

Dzięki :) Już sprawdzam...

Bardzo lubię soczewicę. Powiedz proszę jaką używasz do tej zupy? Jest kilka odmian.

Każda odmiana na pewno się nada, tutaj najbardziej popularna jest zielona i brązowa. Wielkość ziaren też nie ma znaczenia tylko jest inny czas gotowania, wiadomo.
W Polsce jadłam soczewicę bardzo rzadko, w Grecji natomiast na okrągło ;)

Mam czerwoną i zieloną ale zrobię tak jak Ty czyli z zielonej :)

Daj znać czy smakowało ;)

Bardzo mi się podoba. Wypróbuję na pewno, zwłaszcza, że w szafce mi zalega opakowanie soczewicy. I koniecznie spróbuję z fetą, a raczej z serem sałatkowo-kanapkowym typu greckiego. ;)

Skoro zalega Ci opakowanie soczewicy to koniecznie wypróbuj ten przepis :) To danie pachnie Grecją ;)

Prawie wszystkie składniki mam. Naciowy kupię jutro. Cynamon też dodam - jestem go bardzo ciekawa w tej potrawie. :)

Ciekawa jestem jak Ci będzie smakować ;)
To są typowe smaki z Korfu, taki zestaw przypraw dodaje się również do mięsa w niektórych przepisach.

Wczoraj rozmyślałam o zupie z soczewicy. Widzę, że nie muszę już ani szukać przepisu ani go wymyślać😉

Bardzo się cieszę, że mój przepis się przyda :)

Jeszcze poproszę o przepis na “fasoladę”.

Dobrze, napiszę :) Jest bardzo podobny do tego z soczewicą ;)

Wygląda bardzo smacznie. Odkąd tylko pamiętam zawsze chciałam zobaczyć Grecję. Może kiedyś mi się uda...

Życzę Ci żeby się udało :) A póki co możesz poznać niektóre greckie potrawy na moim blogu ;)

Chętnie skorzystam:)

Idealna na zimne wieczory w moim niedogrzanym domu XD

Polecam jeszcze pokroic kielbase

Haha... to już Grek by raczej nie zjadł :P

Świetny przepis!!! Uwielbiam zupę z soczewicy! Jest bardzo syta i pożywna o tak jak piszesz dostarcza nam żelaza. Ja też do zupy używam zielonej, a do warzywnych gulaszy czerwonej, bo fajnie się rozgotowuje :)
Niedawno odkryłam i zakochałam się w soczewicy czarnej, może dodam niedługo przepis na sałatkę z jej dodatkiem.

Czarnej jeszcze nie widziałam. Ale jak zapewne zauważyłaś po moich komentarzach do Twoich przepisów, Grecy są raczej konserwatywni i trudno jest tutaj kupić wiele produktów. Być może w Atenach jest inaczej ale ja mieszkam na wyspie ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 63096.55
ETH 3032.40
USDT 1.00
SBD 3.69