You are viewing a single comment's thread from:

RE: MOJA DZIAŁKA #16. DO IT YOURSELF. ZRÓB TO SAM. Trawnik. Dbanie i pielęgnacja made in @shogunma.

in #polish6 years ago

Wszystkie Twoje porady odnośnie basenu ogrodowego stosuję, mąż w nocy robi wir (jak wraca z pracy) a rano ściąga nieczystości - nieco innym sposobem ale Twój poradnik baaardzo się przydał.

Kupiliśmy basen o średnicy 4,5 metra z kołnierzem dmuchanym, zamiast styropianu zrobiliśmy podłoże z piasku przywiezionego z plaży i przepuszczonego przez sito.

Takie poradniki z życia wzięte są na wagę złota! Pozdrawiam serdecznie Ciebie i małżonkę :)

Sort:  

Cieszę się, że moje porady przydały się. U mnie na działkach jestem już znany jako złota rączka od czyszczenia basenów :)
Już dałem kilka porad odnośnie basenów i czyszczenia ich, oczywiście z wizytą u nich i pokazaniem co i jak. Pozdrawiam.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.032
BTC 59322.53
ETH 2584.74
USDT 1.00
SBD 2.45