You are viewing a single comment's thread from:

RE: Lista laureatów konkursu PoznajEksperta... oraz pierwsze pełnomocnictwa projektu Wise :)

in #polish6 years ago

Dziękuję pięknie za głosy oddane na moje posty konkursowe i na moją kandydaturę (@tapioka, @marszum - dziękuję raz jeszcze!) :)

To że znalazłam się na podium w tym konkursie jest dla mnie wielkim wydarzeniem, znaczącym faktem, przełomem i daje mi to sporo do myślenia. Nie spodziewałam się że moja działalność na Steemit jest tak pozytywnie odbierana, to na prawdę miłe ale i zobowiązujące.
Obiecuję że w głowie mi się nie poprzewraca i że będę się nadal udzielać na naszym #polish, oczywiście nie tylko na #pl-kuchnia jednak o rozwój tego tagu będę się bardzo starać i mam kilka nowych pomysłów ;)

Oświadczam że nagrodę przeznaczę na podniesienie mocy SP mojego konta ale prześlę też małe "co-nieco" dla @diosbot.

Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam serdecznie całą polska społeczność :)

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 68034.95
ETH 3846.82
USDT 1.00
SBD 3.66