You are viewing a single comment's thread from:

RE: Moje Boże Narodzenie na greckiej wyspie Korfu.

in #polish7 years ago

Oczywiście! Mój mąż miał okazję kilka razy spędzić Boże Narodzenie w Polsce. W moim greckim domu podtrzymuję wszystkie polskie tradycje jakie znam i pamiętam więc grecka część rodziny również je poznała i przychodzą chętnie na Wigilię z opłatkiem :)

Sort:  

i jakie są ich wrażenia? co im sie podoba a co nie? Bardzo "egzotyczne" to jest dla nich?

Mój mąż jest zachwycony atmosferą Bożego Narodzenia w Polsce, podobają mu się wszystkie nasze tradycje i zawsze wspomina jak dużo ludzi chodzi na Pasterkę w środku nocy. Mówi, że wszystko dokoła przyczynia się do specyficznego klimatu naszych świat (rodzina, kościół, dom, kolędy, powaga, Wigilia, prezenty, śnieg, wystrój).
Inni członkowie rodziny szanują nasze polskie tradycje podobnie jak ja szanuję większość tutejszych zwyczajów. Nie ma w tym nic egzotycznego wydaje mi się, jest zrozumienie i szacunek. Jesteśmy chrześcijanami i jesteśmy rodziną więc zgrzytów nie ma :)

Inaczej ma się sprawa z greckimi zabobonami... To jest często dla mnie "egzotyka" ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.15
TRX 0.12
JST 0.025
BTC 53406.14
ETH 2398.08
USDT 1.00
SBD 2.15