You are viewing a single comment's thread from:

RE: [STEEMIT] Kuratorstwo a sprawa Polska - moje 5 groszy

in #polish7 years ago (edited)

Witam :) Obydwa posty, które podałeś jako przykłady zostały wytypowane przez kuratorów i obydwa zostały podbite przez "wielorybów" aczkolwiek nie przez tego samego więc nie rozumiem dlaczego piszesz, że głos, który należał się Tobie został przekazany komuś innemu... Masz 2,25 $ od @planter, więcej niż ja od @donkeypong (1,87 $) ;)
A że w kupie siła to się zgadzam :)

Sort:  

Ja zrobiłem ten sam błąd. Narzekałem do @lukmarcus, że mi nie podbili kurowanego posta, a potem się okazało, że podbili tylko, że jako @planter, a nie jako @donkeypong.

Patrząc bardziej generalnie, zamieszanie się zrobiło, bo wszyscy czekali na podbicia od @jrcornel i @donkeypong. Tymczasem oni podbijali jako/poprzez @planter @donkeypong @kevinwong i @analisa.

Cieszę się, że o tym gadamy, bo wychodzi na jaw, że sporo nieporozumień chyba możemy sobie wyjaśnić sami, bez prośby o "wyjaśnienie zasad".

Trzeba zrobić sobie lokalnie zestawienie i porównywać. Opierałem się na informacjach z postów ale tyle nicków było, że zdarzyło się niedopatrzenie. :<

I zgodzę się :D Lepiej to najpierw załatwić u siebie żeby nie wyszło głupio.

Patrzę i patrzę i nie mogę znaleźć posta Windowsowego w zestawieniu na @steemit-polska
Jest jeszcze jakieś inne źródło informacji o zgłoszonych postach?

+nie mówię, że głos który należał się mi został przekazany komu innemu ponieważ:

  1. to są dwa moje posty
  2. nie jestem psem na vote'y, po prostu zauważyłem rozbieżność (nie zwróciłem uwagi na innych kuratorów, tu się zgodzę. przepraszam)

Nie chodziło mi o przeprosiny absolutnie tylko o wyjaśnienie bo i ja niewiele rozumiem ;) Przypadkowo wyczytałam w komentarzach które śledzę, że jest kilka "wielorybów" którzy podbijają nasze posty wybrane przez kuratorów i napisałam Ci że też dostałeś głos od jednego z nich.
A o co chodzi z postem Windowsowym to w ogóle nie mam pojęcia, sorki... I jakie Twoje dwa posty masz na myśli? Bo porównywałeś swój post z moim chyba... Ale się namieszało... ;)
Nic to, wspólnymi siłami na pewno wszystko sobie wyjaśnimy :)

te dwa posty :)

To, że nie został wymieniony w spisach @steemit-polska a dostał upvote od wieloryba.

Ok, dzięki :) Teraz zaskoczyłam ;) :)

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 62799.08
ETH 3027.63
USDT 1.00
SBD 3.95