Sort:  

Dziękuję, @grecki-bazar-ewy. Napisz mi swoje uwagi, na pewno wiele jeszcze warto poprawić i dodać.

Cudownie zebrałeś różne elementy w całość cofając się całe wieki wstecz, jestem pod wrażeniem :) Podziwiam Twoją znajomość tematu który, jak pisałam wczoraj, bardzo mnie interesuje ale całkiem możliwe że czytam niewłaściwe książki ;)
Będę z niecierpliwością czekała na kolejne Twoje posty :)

Pomysł na takie pisanie nie jest mój, oczywiście. Robi to genialnie żydowski historyk Yuval Harari. Jego 'Sapiens" i "Homo Deus" szukają kluczy do naszej Information Age w głębokich otchłaniach czasu, począwszy od pierwszych humanoidów. Nie wiem, czy jest po polsku.

Dla polskiego czytelnika wydaje mi się jednak ważniejsze jakieś odnowienie języka chrześcijaństwa, a przynajmniej post-chrześcijaństwa. Teolodzy boją się niestety technologii, a prof. ks. Heller nie wychodzi zbyt daleko poza fizykę.

No ale o naszym Steemit chyba nie pisał nikt przed Tobą ? ;)
To jak najbardziej ma sens bo przecież nic się nie wzięło z niczego i tak jak każda nowa religia przejmuje coś ze starej, podobnie jest ze wszystkim innym.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 55157.38
ETH 2317.75
USDT 1.00
SBD 2.33