You are viewing a single comment's thread from:

RE: Zostań krwiodawcą dla własnego zdrowia!

in #polish6 years ago (edited)

Brawo! Podjęłaś bardzo ważny temat i wszystko pięknie opisałaś. Mój mąż oddaje krew a ja mam zamiar się przyłączyć, Twój artykuł bardzo mi się przydał.
W Grecji jest duży problem z dawcami, dopiero jak ktoś jest w szpitalu to rodzina szuka krwi jeśli jest taka potrzeba, często krewni oddają jednorazowo. Dlatego postanowiłam też się przyłączyć, zwłaszcza, że moja grupa krwi jest rzadka.
Daję 100% głosu :)

Sort:  

Super! Im więcej tym lepiej, nigdy nie wiadomo, czy niedługo krew nie będzie potrzebna komuś z nas, czy naszych bliskich. Niewątpliwie warto sobie wzajemnie pomagać :)

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.12
JST 0.029
BTC 60808.77
ETH 3368.54
USDT 1.00
SBD 2.47