Sort:  

U nas śnieg, wiatr i zimno :/ ale słoneczko świeci coraz mocniej więc wiosna zawita niebawem.

Zawita na pewno, póki co trzymaj się ciepło :)

Dziupla najlepsza no i fajne kozy masz !!!
Pozdrawiam !!!
Jak to mówią - styczeń luty ....maj

Dziupla jest w temacie i moje kaczki korzystają z niej już od kilku lat, czyli miejsce sprawdzone ;)
Kozy fajne, nie powiem :P Nie wiem czy czytałeś więc wrzucam linka: https://steemit.com/polish/@grecki-bazar-ewy/o-tym-jak-zostalam-kozia-mama

A jak tam u Ciebie? Widać wiosnę w Twojej pięknej okolicy?
Pozdrawiam wiosennie i majowo :D

Zdjęcie jajek w dziupli jest bezcenne. Bardzo wiosenny post. U mnie śnieg wszędzie, ale topnieje. Zobaczymy... wiosna chyba się zbliża.

Do dziupli nie chciałam się za bardzo zbliżać więc zdjęcie nie jest najlepszej jakości. Ptaki nie lubią jak ktoś im do gniazda zagląda ;)

Nie no jasne, ale zdjęcie jest super. Zwłaszcza, że tych jaj jest tu sporo. :)ý

Jest sporo, ponad 20 :)

Super ciepełko, też tak chce... nawet na chwile :D

Mam nadzieję że moje wiosenne zdjęcia rozgrzały Cię choć trochę ;)

Wczoraj tak, a dziś kakao ;)

Kawałek greckiego lata - proszę bardzo, może zadziała na dłużej ;)

20170715_115337.jpg

Wielkie dzięki :) pięknie tam u Ciebie

Witam! Wiosny nie widać😀 mały mróz i świerze powietrze. A zresztą niech przyjdzie jak pójde na urlop hahaha. Pozdrawiam!

Życzę Ci ładnej wiosennej pogody w czasie urlopu :)

Pierwszy raz widzę takie gniazdo. Czy będą kaczuszki z tych jajek?
Cudowna wiosna. U mnie wczoraj rano było minus 8 st C. Nie mogę doczekać się tej wiosny :)

Jeśli kaczka się nie rozmyśli to będą kaczuszki :)
-8 - nie, dziękuję :P

Pozdrowienia z jeszcze zimnych niemiec !!!! Cudownosci zycze !!!!!

Wzajemnie! Cudownej wiosny Aneto :)

Czekam na okres białych drzew w Gdańsku. Miejscami jest bardzo malowniczo. W sumie daleko nie muszę chodzić bo w ogródku mam drzewa kwitnące na biało. Jednak na taki widok trzeba jeszcze poczekać... jedyna roślinna biel jaką aktualnie spostrzegam to liczne przebiśniegi.

Pozdrawiam ^^

Masz rację, kwitnące drzewa wyglądają bardzo malowniczo. Fajnie że masz ogródek :)

Zazdroszczę ciepła :P

Znowu leje ale jest ok ;)

No i pięknie :) ja dzisiaj wymiatam zatopić " Marzannę" i witać wiosnę.

Życzę dobrej zabawy :)

Zatopiliśmy " na lodzie" i zima do nas wróciła :) - postaram się w piątek zdać krótką relację z "tradycji" Pozdrawiam.

Właśnie się zastanawiałam czy napiszesz o tej tradycji ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 66666.50
ETH 3503.76
USDT 1.00
SBD 2.71