Sort:  

Piękny, nostalgiczny i ciepły tekst. Ciepło słońca niemal przbija przez zdania :) Dobrze Ci tam daleko, czuć to :)

Dziękuję Leniwcu, masz rację - dobrze mi tutaj :)

Jak byłem na Korfu przewodnik opowiadał, nam że w Grecji ludzie boją się kopać w ziemi. A to z tego względu, że gdzie nie dłubniesz tam wykopiesz jakieś starożytne ruiny czy artefakty. Miejsce jest zamykane i badane przez archeologów. Ludzie jak coś budują, remontują, przerabiają to wszystko w tajemnicy. Czy to choć po części jest prawdą?

Tak, to prawda. Pisałam co nieco na ten temat w poście o Muzeum Akropolu w Atenach.

Rzeczywiście Grecy często próbują coś budować bez zezwolenia jednak jest to zapewne ryzykowne. Życzliwy sąsiad zapewne doniesie gdzie trzeba :P

Byłeś na Korfu? Fajnie wiedzieć że kolejna osoba z naszej społeczności była na mojej wyspie :) Pozdrawiam serdecznie!

Byłem, byłem. Niestety krótko i zwiedziłem tylko Dassię, Ipsos i Gouvię ( o ile dobrze piszę nazwy) Chciałem wtoczyć się jeszcze na Pantokratora ale pogoda nie dała.

Może następnym razem uda się zwiedzić więcej i oczywiście wtoczyć się na Pantokrator :)

Piękne miejsca, aż chce się tam jechać... Mam nadzieję, że kiedyś uda mi się odwiedzić Grecję 😉

Szczerze Ci tego życzę i pozdrawiam serdecznie :)

Dziękuję i również pozdrawiam😀

Posted using Partiko Android

Piękne zdjęcia, a jak przeczytałem tytuł, cały dzień mi w głowie grało, ale taki utwór to może i tydzień grać. "Nie ma mnie i nie było - jest noc"

Mi też w głowie jeszcze gra...
Dzień brzmi bardziej pozytywnie od nocy, zwłaszcza w poście o cmentarzu ;)

po odwiedzeniu ojczyzny czas odwiedzić Ewę w Grecji :) warto odwiedzać cmentarze od czasu do czasu, bo pobudzają do dobrych wniosków, które naprowadzają nas na odpowiednią perspektywę.

lazurowe niebo jednakże urzekło mnie najbardziej :-) pozdrawiam Cię ciepło :)

O! Telepatia, myślałam ostatnio gdzie się zgubiłaś ;)
Pozdrawiam z nadal upalnej Grecji :)

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.15
JST 0.030
BTC 65353.52
ETH 2654.64
USDT 1.00
SBD 2.84