Sort:  

Aaalllee jaja!!!😀 Przecież one goszczą u mnie co dzień rano😁

Więc prosimy codziennie o jeden post konkursowy ;)

Nie ma mnie w kraju, ale popytam się czy w Walii są jakieś typowe dania i może coś tam spróbuję przygotować. Dzisiaj idę na swoje pierwsze angielskie śniadanie.
Można przygotować takie w domu ale chcę spróbować typowo barowego śniadania. Pozdrawiam.

A co Ty na to by zrobić post o tym śniadaniu?
Z chęcia poczytam:)

A i typowe jedzenie z jajkami też mnie interesuje. Szukaj, gotuj i publikuj:)

Śniadanie? Jak takie śniadania jedzą Anglicy to współczuje ich żołądkom i brzuchom.
Po takim śniadaniu to już obiadu nie jadłem. :)

Podaj szczegóły:) Rozumiem, że śniadanie obfite. A czym się zajadaja?

IMG_20180430_103712.jpg
Wszystko pięknie widać, jedynie pieczone paski bekonu są pd spodem.
To czarne to kaszanka, nawet dobra. Mamy więc jeszcze fasolka, jajko, pieczarki, dwie paróweczki, tost oraz krojony pomidory coś bardziej przypominające przecier pomidorowy z kawałkami pomidorów. Pozdrawiam.

Wspaniałe! Ja bym się tam odnalazła;)

Dzięki za zdjęcie:)

Baw się dobrze w Walii i napisz jajecznego posta :) Pozdrawiam!

Super edycja! Jak nie zapomnę to coś upichcę i zrobię fajne fotki 😊

Bardzo liczę na to że nie zapomnisz ;)

Masz mały błąd pod grafiką (7) popraw na ósmą edycje

Coin Marketplace

STEEM 0.21
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 67073.12
ETH 3507.19
USDT 1.00
SBD 3.18