Sort:  

I just upvoted You! (Reply "STOP" to stop automatic upvotes). Do społeczności: Jeżeli uważasz że głos został przyznany niesłusznie, przedstaw krótkie uzasadnienie w odpowiedzi do tego komentarza.

Ja mam taką uwagę - chciałabym, żeby posty zgłoszone do konkursu spełniały kryteria i tylko po ich spełnieniu były brane pod uwagę w czasie głosowania.

Chodzi mi o wymagane 3 zdjęcia, przestrzeganie ustalonych reguł - np, że danie ma być jednogarnkowe. W tamtej edycji kilka przepisów nie spełniało wymagań a i tak wzięły udział w konkursie. Chodzi o to żeby szanować wykonaną pracę tych, którzy zrobią wszystko jak należy i nie psuć zabawy.

W 1 edycji było kilka "wadliwych" postów. Liczyłam na uczciwość uczestników, po moich komentarzach 2 posty zostały wycofane z konkursu przez autora i bardzo to szanuję. Liczyłam również na to, że nikt nie będzie głosował na te "wadliwe" posty.
(Pierwsza edycja więc błędy się mogą zdarzyć, ktoś się spieszył a ktoś nie doczytał i jeszcze ta sprawa z tagiem więc wpisałam na listę do głosowania wszystkie posty udostępnione na 2 tagach konkursowych.)

Bardzo się cieszę że to zauważyłaś zauważyłaś i napisałaś komentarz. W tej edycji będę bardziej rygorystyczna jak napisałam powyżej.

Masz jakieś konkretne posty na myśli? Napisz mi na czacie lub organizatorowi.

Oczywiście masz rację, w tej edycji będę bardziej rygorystyczna.

Byłem przez weekend na działce. Robię kociołek z ogniska, ale teraz to już za późno, ale mam coś innego na tapecie. Na pewno zgłoszę się do konkursy. Pozdrawiam.

Cieszę się że ponownie weźmiesz udział w konkursie :) Pozdrawiam.

Super i czekam na letni konkurs danie z ryb - bo będę ich miał pod dostatkiem.

Na pewno będą i ryby :)

A jednak?😀 po dłuższej sympatycznej rozmowie.. Czekamy na świetne przepisy.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 66599.03
ETH 3421.37
USDT 1.00
SBD 2.63