Sort:  

głosuję na bratki! :D
brązowe? cudny kolor, jakiś taki nietypowy.
i na pigwy!

ech, ładnie tam masz :)

Taa... te bratki są trochę inne, tak mocno bordowe że aż brązowe momentami.
No a pigwy to już inna bajka... uwielbiam ich kwiaty :)

No ładnie mam ale też jest co robić ;)

Ewo! Jesteś niesamowita! Ten grecki Giewont mnie jednocześnie rozbawił i wzruszył.

Piękne masz irysy. To chyba moje ulubione kwiaty ogrodowe. W moim ogródku najładniejsze to fioletowe, które zakwitną pewnie około weekendu majowego i cudnie pachną.

U nas niby wiosna wystrzeliła, a dziś rano szron i chłód. Dobrze, że drzewka owocowe jeszcze nie rozkwitły, bo by mróz ściął kwiaty. A pąki już duże. Lada dzień rozkwitną brzoskwinie i jeszcze coś, co nie wiem, czym jest a wyhodowałam z pestki. Mam takie dwa drzewka. Jeszcze nie owocowały, a po prostu zapomniałam co konkretnie zjadłam przed wydobyciem pestek. :)

Zdradzę Ci, że właśnie widok na ten grecki Gwiewont zadecydował o miejscu budowy naszego domu...
Wiem że jest inny ale i tak jest moim greckim Giewontem. Moje wieloletnie marzenie o domku w górach jest spełnione :)

Te białe irysy są "stąd", mam też irysy przywiezione z Polski (fioletowe, żółte i mieszane) jednak z roku na rok jest ich coraz mniej :(

Ciekawią mnie te Twoje drzewka wyhodowane z pestki. Może wrzucisz zdjęcie i uda nam się odgadnąć jaki owoc jadłaś? ;)

No właśnie od jest taki niby trochę inny, ale jak się patrzy ot tak, bez analizy szczegółów, to mózg mówi 'Giewont' i koniec. :)

A może nowa kolonia by irysom pomogła? Jak widzę, że kępa robi się słaba, to wykopuję 3-4 kłącza i przenoszę w inne miejsce. Zwykle robi dobrze, ale też nie mam jakichś bardzo unikalnych odminan.

Pokażę kwiatki. Na pewno było to coś z pestkowców. Jakaś dobra śliwa? Morela?

!tipuvote 0.4 hide

Dziękuję bardzo :)

Congratulations @grecki-bazar-ewy! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You got more than 2250 replies. Your next target is to reach 2500 replies.

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 57292.40
ETH 3073.43
USDT 1.00
SBD 2.32