Sort:  

Ale super mini zoo masz;-) Ja ostatnio u mnie na ścianie obserwowałem jak spacerują sobie dwa gekony. Uwielbiam jak takie różne stworzonka mnie odwiedzają. Mrówki tez zaglądają, ale ich niestety ich nie lubię. No i oczywiście żółwia bym chętnie przygarnął. ;-)

Mini zoo - masz rację :)

Gekony też ze mną mieszkają, opowiem o nich troszkę w kolejnym poście o żyjątkach w mojej okolicy ;)
No a żółw, wiadomo - jest superowy :)

Nie pozostaje nic innego jak czekać na Twoje gekony;-)

Rany, o żółwiu bym nie pomyslał! Bardziej mnie w strone futrzastych stworzeń ciągnęło :) Trzeba pod nogi uważać! :)

Trzeba patrzeć pod nogi i w sumie wszędzie, trzeba też mieć zawsze telefon w kieszeni! Nigdy nie wiadomo jakie żyjątko pojawi się pod nogami albo gdziekolwiek :)

piękny żółw :)
wydaje mi się że to ropucha szara.

Dzięki za podpowiedź Kamil :)
Czasami można tutaj spotkać na prawdę wielkie ropuchy, które są ciemno-szare. Dlatego nie byłam pewna bo te mniejsze są raczej barwne.

Pozdrawiam :)

A mnie uciekł. Ale mi szkodami jego Jacka :(

Żółw Ci uciekł? Oj, to rzeczywiście przykra sprawa :(

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66095.77
ETH 3184.92
USDT 1.00
SBD 4.12