Sort:  

I just upvoted You! (Reply "STOP" to stop automatic upvotes)

Często zupę fasolowa jem na szlaku, ciepła szybko syci, wzmacnia i rozgrzewa.

Przegapiłem ten post. Uwielbiam fasolę i to wygląda apetycznie.

Nie przegapiłeś, udostępniłam go wczoraj w nocy więc jesteś na czas ;)
Dziękuję za komentarz i zapraszam do wypróbowania greckiego przepisu :)

Ciekawe z tym nacieraniem fasoli gruboziarnistą solą :)

Powiem szczerze że spróbowałam ale tylko dwa razy, pierwszy i ostatni ;P Fasola i tak była twarda...

Hmm a już myślałem że jest sposób na twardą fasolę. Podobno odrobina sody dodana do namaczania powoduje, że przykładowo cieciorka szybciej się ugotuje :)

Tak, słyszałam o tym sposobie z sodą, działa nie tylko na cieciorkę, wszystko się szybciej gotuje a np fasolka zielona nabiera głębokiego koloru.
Odkąd używam fasoli z ogródka albo paczkowanej gotuje się szybko :)

O proszę, o tym że wpływa na kolor nie wiedziałem 😊 Zazdroszczę własnego ogródka! :)

Uwielbiam fasolę i fasolową. Moja z ogródka gotuje się normalnie po namoczeniu :)

To prawda, fasola z ogródka jest najlepsza i gotuje się szybko.
Masz jakiś sposób na jej przechowywanie zimą? Ja swoją mrożę bo inaczej robaczywieje w tutejszym klimacie.

Taki starodawny. Po wyłuszczeniu nasion z łupin, suszę je rozłożone na tacce i jak wyschnął to pakuję do papierowych torebek lub szklanego słoja. Ale nie zawsze wystarcza mi na zimowe zapasy. A mrożę bób.
Mrozisz te suche nasionka? A potem normalnie namaczasz, tak?

Mi się lęgły robaki, jest za ciepło i wilgotno tutaj, są środki które można dodać (w proszku) ale nie chcę stosować takich wynalazków, wiadomo. Próbowałam też dodawać do pojemników z fasolą itp zioła jednak ten sposób też nie zadziałał.
Więc mrożę nawet fasolę, próbowałam nawet mrozić taką półsuchą i też jest super a i namaczać nie trzeba ;)
Oczywiście ją dokładnie oczyszczam a nawet przepłukuję na sicie przed mrożeniem.

Fasolę uwielbiam pod każdą postacią. Dwa miesiące temu bawiłem się w robienie pasty z fasoli i różnych dodatków. Ta pasta przeznaczona była do smarowania pieczywa. Wychodziło bardzo dobre, pyszne. MNIAM MNIAM. Muszę chyba znowu zrobić jakąś pastę. Nakręciłaś mnie na fasolę. Pozdrawiam.

Zrób i koniecznie podziel się przepisem :)
Fasola jest dobra na różne sposoby i raczej większości osób smakuje a to duża zaleta.

Może nada się do konkursu. Po niedzieli zrobię zakupy i będzie pasta na konkurs. Pozdrawiam.

Świetny pomysł, do zobaczenia na #pl-kuchnia-konkurs :)

Uwielbiam fasole w każdym daniu :) pyszny post

Dziękuję, ja też uwielbiam :)

Great post! Improve your posts payout reading

this free e-book! / https://steewit.com/steemit/@donkeypong/announcement-steemit-101-e-book-released-for-free-part-1

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 64870.15
ETH 3489.66
USDT 1.00
SBD 2.54