Cryptomania

in #polish7 years ago (edited)

Cryptomania!!!
Jak zarabiać dzięki słuchaniu muzyki?
To proste-jest nowa kryptowaluta o nazwie BRO-za słuchanie radia dostajemy krypto!!!

Rejestrujemy sie na oficjalnej stronie Bitradio
http://bitrad.io/?ref=39390
Ściągamy portfel-portfel pracuje też w POS

Wystarczy wybrac stacje radiowa no i leci nam muzyczka!!!
Kazdy i tak slucha jakiejs muzyki-mamy do wyboru 30 tys stacji radiowych.
Mega wypas-disco,rock ,punk ,pop itp.Co kto lubi !!!
W profilu wklejamy wygenerowany adres z portfela.

Bitradio ma też program referencyjny-więc możemy polecać i dzięki temu zwielokrotnić
swoje zyski.Sa banery oraz link referencyjny!!!
Krypto możemy wysyłać z portfela na te giełdy .

Program testowany i płaci-i o to chodzi!!!

Zapraszam no i do dzieła !!!

Sort:  

Dobre radyjko już 20BRO się uzbierało, polecam :)

Super Darku!!!

Spoko-w razie pytan pisz!!!

Poszło oczywiście z Twojego reflika na razie portfel się synchronizuje

Portfel długo Ci się synchronizował u mnie nawet nie wystartował 0 activ

14 godzin -u mnie tak było

ok.poczekam radio działa jak coś to na giełdę chyba można?

lepiej portfel-bo kopie w POS PROF OF STAKE

Ok.dzięki poczekam na portfel

na stronie w zakładce profil pisze żeby nie używać adresów z giełdy. A i można to sprzedać chyba tylko na jednej giełdzie.

Na giełdę też przechodzą monety nie mam jeszcze portfela dziś dostałem przelew na Novaexchange .

Good day @gradzio I appreciate all the info and hard work thank you :) Love it. Followed

Pochwal się chociaż bilansem, np ile na godz, albo 12h wychodzi.

Nie leci u mnie 24 na dobę-lepsze to niż krany

Bardzo ciekawy serwis, niestety mam problem z ich portfelem na linuksie. Pobrałem wersję na Debiana i mam komunikat:
./Bitradiod: error while loading shared libraries: libboost_system.so.1.55.0: cannot open shared object file: No such file or directory

Sprawdz forum.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 63557.03
ETH 3400.90
USDT 1.00
SBD 2.44